Sengegavl af drivtømmer
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 25-07-05 19:57

Hej alle. Håber det er den rigtige gruppe, ellers henvis mig til den
rigtige, tak

Jeg har fået den " fjollede" ide at jeg vil have en sengegavl af drivtømmer.
Det virker ikke lige til at butikkerne synes min ide er super, så mit
spørgsmål går på, hvor kan man mon få lavet sådan noget, af hvem og hvad mon
det vil koste?
Det er sådan set kun selve gavlen til en boxmadras på 140 jeg skal have
lavet, men selvfølgelig i et pænt råt træ.
Nogle gode ideer? og skulle der sidde en kreativ med hænderne skruet på, så
hold dig endelig ikke tilbage

Håber i har gode bud.
Kan mailes privat på mail snabela tendertribes dot dk

Hilsen Nina

Fra : Max

Dato : 25-07-05 20:28

Hej

> Nogle gode ideer? og skulle der sidde en kreativ med hænderne skruet på,

> hold dig endelig ikke tilbage

Køb en normal sengegavl i f.eks. fyrtræ og så find en lokal smedeforretning
der kan sandblæse den (sådan laves falsk drivtømmer)

Mvh Max

Fra : Carsten Svensgaard

Dato : 25-07-05 21:13

Max wrote:

> Køb en normal sengegavl i f.eks. fyrtræ og så find en lokal smedeforretning
> der kan sandblæse den (sådan laves falsk drivtømmer)

Humbum, hvor finder man lige en sengegavl henne uden en seng? Jeg har
ledt (synes jeg selv i hvert fald) og har ikke fundet det nogen steder?
Jeg har en ganske normal 140x200 boxmadras på meder og vil gerne have en
gavl for at undgå at slide tapetet. Jeg synes dog ikke jeg kan finde en
såden nogen steder?

Carsten

Fra : Max

Dato : 25-07-05 21:22

Hej Carsten

> Jeg har en ganske normal 140x200 boxmadras på meder og vil gerne have en
> gavl for at undgå at slide tapetet. Jeg synes dog ikke jeg kan finde en
> såden nogen steder?

Findes da bl.a. i Jysk og

http://www.lindens.dk/sengegavle.html

http://www.sengeexperten.dk/17senge.htm

og alle andre møbelforretninger vil jeg tro.

Mvh Max

Fra : Carsten Svensgaard

Dato : 25-07-05 21:39

Max wrote:

> Findes da bl.a. i Jysk og

Ikke meget held der...

> http://www.lindens.dk/sengegavle.html

Argh, det ser dyrt ud...

> http://www.sengeexperten.dk/17senge.htm

De har vist ikke lige en filial i København

> og alle andre møbelforretninger vil jeg tro.

Jeg har som sagt ikke kunnet finde det, i hverken Jysk, IKEA, BIVA eller
lignende steder jeg har været.

Carsten

Fra : Max

Dato : 25-07-05 21:50

Hej Carsten

> Jeg har som sagt ikke kunnet finde det, i hverken Jysk, IKEA, BIVA eller
> lignende steder jeg har været.

Underligt, jeg har købt en til datteren i IKEA Århus og set på flere
modeller i JYSK her i byen, men det er nok 1 år siden og det kan
jo være de er gået af mode.

Prøv at Google på ordet sengegavl , det giver mange hits.

Mvh Max

Fra : Anita

Dato : 31-07-05 19:03

Carsten Svensgaard <nosp@matsvensgaard.dk> skrev:

> Jeg har som sagt ikke kunnet finde det, i hverken Jysk, IKEA, BIVA
> eller lignende steder jeg har været.

Måske på brugtmarkedet? www.dba.dk, www.guloggratis.dk osv.

Venligst Anita