GeForce 6600 GT flimrer under spil, især H~
Fra : Morten Bowman

Dato : 25-07-05 13:11

Hejsa
Jeg får nogle grønne/lilla blink på visse flader når jeg spiller. Nogle spil
er værre end andre. HL2 har det meget Doom3 næsten ikke.
Har I et bud på hvad det kan være?
Driver 71.84 eller 77.72 gør ingen forskel.
Jeg har postet 3 screenshots i dk.binaer under: HalfLife problemer.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 26-07-05 12:57

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Driver 71.84 eller 77.72 gør ingen forskel.
> Jeg har postet 3 screenshots i dk.binaer under: HalfLife problemer.

Måske bliver kortet for varmt, har du tjekket blæseren for støv?
Prøv at spille uden side på kabinettet, evt med an bord blæser til
at blæse ind mod grafikkortet.

Hvad med din media player, er den også fucket up?
For så kan du prøve at gøre sådan her....

Egenskaber for Skærm, Indstillinger, Avanceret, GeForce 6600 GT,
Farvekorrektion ved at vælge "Alle" (under "Anvend farveændringer på")
og derefter klikke på "Gendan standardindstillinger". (tnx picco)

Mvh Sid

Fra : Morten Bowman

Dato : 26-07-05 17:41

On Tue, 26 Jul 2005 13:57:27 +0200, "sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk> wrote:

> [...]
>Farvekorrektion ved at vælge "Alle" (under "Anvend farveændringer på")
>og derefter klikke på "Gendan standardindstillinger". (tnx picco)

Er prøvet uden held. Min mediaplayer har det fint.
Det underlige er jo at det ikke er alle spil hvor det opstår. man skulle jo
f.eks. tro at det ville ske i Doom3 hvis det var varmen.
Jeg oplevede det også i Lego Star Wars, men der slog jeg alt fra og så var
det væk. Det ser ikke ud til at virke i HL2:-8