VisualBasic > Internet
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 04-06-01 20:45

Hej NG

Er kommet igang med at lære VB; og kom i tanke om man
kan køre en VB-apllication i en browser ?

MVH
Thomas J.

Fra : thejs

Dato : 04-06-01 21:32

"Thomas Jørgensen" <cfp11058@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Er kommet igang med at lære VB; og kom i tanke om man
> kan køre en VB-apllication i en browser ?
>
> MVH
> Thomas J.

Hej Thomas

Ja så skal du lave et OCX projekt istedet for et EXE projekt. Men jeg ville
nu forslå du komme rimeligt godt ind i VB før du går i gang med ActiveX
projekter (OCX). De kan være lidt trickige.

MVH

Thejs

Fra : Gigasoft Danmark

Dato : 06-06-01 15:32

"Thomas Jørgensen" <cfp11058@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Er kommet igang med at lære VB; og kom i tanke om man
> kan køre en VB-apllication i en browser ?

Hej Thomas J.

Jeg har en side med denne teknik også kaldet activex.
Du kan se siden her

http://www.gigasoft.dk/dks/

Klik på linket Online kryptering eller gå direkte tiil siden her

http://www.gigasoft.dk/run/Gigasoft.VBD

Gigasoft Danmark
Bjarne Østergård
www.gigasoft.dk E-mail: boe@gigasoft.dk