Problem med uv-hus til kamara - Kan ikke å~
Fra : Peter

Dato : 23-07-05 15:41

Hejsa,

Ja så skete det også for mig :( glemte at åbne mit
undervandshus(Ikelite) inden en flyvetur, så nu kan jeg ikke åbne
det....

Tænke at man måske kunne prøve at vride det åben med en skrutrækker
eller lign. men ville lige høre om der er nogen her der har nogle lidt
mindre drastiske forslag til at få det åbent igen.

--
Peter

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 23-07-05 16:33

"Peter" <1@dacor.dk> skrev i en meddelelse news:Peter.1smnpi@www.dacor.dk...
> Tænke at man måske kunne prøve at vride det åben med en skrutrækker
> eller lign. men ville lige høre om der er nogen her der har nogle lidt
> mindre drastiske forslag til at få det åbent igen.

Du kan vel bruge en nål eller ligende, der skal jo ikke meget til at gøre
o-ringen utæt. Måske endda en kanyle den er jo hul.. men så skal du nok
skifte o-ringen.

Fra : Peter Weis

Dato : 23-07-05 17:15

Peter wrote:

> Tænke at man måske kunne prøve at vride det åben med en skrutrækker
> eller lign. men ville lige høre om der er nogen her der har nogle lidt
> mindre drastiske forslag til at få det åbent igen.

Tag det op i en flyver igen.

mvh
peter

Fra : Henning

Dato : 23-07-05 20:25

On Sat, 23 Jul 2005 16:41:18 +0200, Peter <1@dacor.dk> wrote:

>Hejsa,
>
>Ja så skete det også for mig :( glemte at åbne mit
>undervandshus(Ikelite) inden en flyvetur, så nu kan jeg ikke åbne
>det....

Dyp det i en bøtte med varmt vand.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Lars

Dato : 25-07-05 08:59

Hej

Da det er et Ikelite, kan du da bare skrue en af gennemføringerne af.
Nu ved jeg ikke hvilket hus det er, men hvis der er en drejeknap kan
denne da afmonteret ude fra og presses ned i huset.

Håber det virker

Lars

Fra : Peter

Dato : 25-07-05 18:39

Hej igen,

Lidt varmt vand og synet af en skruetrækker løste problemet.

Takker for hjælpen.

--
Peter