Cycling Manager
Fra : Kim2000

Dato : 23-07-05 02:02

Jeg så lige en reklame for cycling Manager, jeg går udfra der er tale om
nr 4 i rækken, jeg købte nr 2 for et års tid siden til en halvtresser og
det var spild af penge. Er der nogen der ved om den nye version er noget
værd? 400 bobs er meget at kaste efter et spil....

Jeg er vild med strategispil som Football Manager 2005 og Civ-spillene.

mvh
Kim

Fra : Peet

Dato : 23-07-05 06:19

Jeg har det og syndes det er super og 400 bobs koster det ikke jeg fik det
for 298kr og det er flot og godt

MVH Peet

Fra : Peter T.

Dato : 23-07-05 06:41

Peet ristede følgende runer:

> Jeg har det og syndes det er super og 400 bobs koster det ikke jeg fik
> det for 298kr og det er flot og godt

Er Cyanide begyndt at lave spil uden bugs? For de forrige versioner var da
mildt sagt til at lukke op og skide i (læs: totalt uspillelige). :(

--
Peter T.

Er du ny på usenet? Så gør os gamle garvede rotter en tjeneste og læs:

Fra : NN

Dato : 23-07-05 09:26

> Er Cyanide begyndt at lave spil uden bugs? For de forrige versioner var
> da
> mildt sagt til at lukke op og skide i (læs: totalt uspillelige). :(

Nej, endnu en gang er Pro Cycling Manager som det hedder (nummer 5 i rækken)
fyldt med bugs fra starten af, men Cyanide har allerede lavet 2 patches der
fixer de fleste bugs, men de mangler dog stadig den mest væsentlige, nemlig
den med at ingen AI teams skriver kontrakter i career mode.
Men personligt har jeg lige købt det (269,- hos SoftXchange), for grafik og
AI er så meget bedre end de tidligere spil, og jeg er sikker på at de sidste
fejl vil blive rettet i kommende patches.
Der er altså sket en meget stor udvikling siden CYM2....

Fra : Peter T.

Dato : 23-07-05 15:06

NN ristede følgende runer:

> 2 patches der fixer de fleste bugs,

Yummi.

> kommende patches. Der er altså sket en meget stor udvikling siden
> CYM2....

Jeg husker, at jeg engang læste et svar fra en af Cyanides folk i deres
forum. Han skrev noget lignende med "det er svært at rette alle bugs i CM,
når der samtidig kodes på en ny version til året efter.". Det svar
studsede jeg en del over, for jeg kunne ikke komme frem til andre svar end
dollartegn i øjnene på Cyanide. :/

Fra : Kim2000

Dato : 24-07-05 11:28

"NN" <piqarddk@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> på at de sidste fejl vil blive rettet i kommende patches.
> Der er altså sket en meget stor udvikling siden CYM2....

Det lyder ret amatøragtigt! På mig lyder det som et rigtig godt koncept,
der fortsat er langt fra den standard jeg forventer af et spil i dag.
Grafik og lyd er for mig og se ret uinteressant i et strategispil, det
er netop strategidelen der skal virke, det lyder det ikke til at gøre i
dette tilfælde.

mvh
Kim