Opstigningsbøje
Fra : Michael Kristensen

Dato : 22-07-05 17:28

Jeg leder efter en opstigningsbøje/decompressionbøje. Sådan en 1 meter lang
rød stav, man fylder med luft fra regulateren fra 5-6 meters dybde, der
stiger op i overfladen med snor ned til dykker.

Hvor kan man købe sådan en (Århus området eller internetbutikker)

vh
Michael Kristensen

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 22-07-05 18:54

Michael Kristensen wrote:
> [...]
> stiger op i overfladen med snor ned til dykker.
>
> Hvor kan man købe sådan en (Århus området eller internetbutikker)

Mon ikke André i Søsport Import på Silkeborgvej 232 er
leveringsdygtig i et passende udvalg.

Jens Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-05 20:20

> [...]
> stiger op i overfladen med snor ned til dykker.
>
> Hvor kan man købe sådan en (Århus området eller internetbutikker)

Se her:

http://www.scubastore.com/shop.asp?id_familia=1&id_subfamilia=3

til 139 kr.

Peter

Fra : NI

Dato : 22-07-05 20:44

Jeg købte én hos André for et stykke tid siden, og har brugt den en enkelt
gang, hvilket fungerede upåklageligt. Den har en ventil i siden, hvilket jeg
finder ganske smart.

Mvh Niels

Fra : Michael Kristensen

Dato : 23-07-05 09:40

"NI" <hahaha@niib.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gang, hvilket fungerede upåklageligt. Den har en ventil i siden, hvilket

Hvad tager Andre for sådan en?

vh
Michael Kristensen

Fra : Michael Kristensen

Dato : 23-07-05 09:41

> Se her:
>
> http://www.scubastore.com/shop.asp?id_familia=1&id_subfamilia=3
>
> til 139 kr.

Findes den ikke med det "rigtige" blå-hvide dykkerflag?

vh
Michael Kristensen