BF2: Lag
Fra : Bjarne K.

Dato : 22-07-05 02:28

Jeg har lige spillet et par timer BF2 online, og det går slet ikke ret godt.
Det kan jo umuligt være mig der er så dårlig, så jeg må finde en undsk... æh
jeg mener årsag til det dårlige resultat.

Jeg får hele tiden beskeder om at jeg har mistet forbindelsen til serveren
og når jeg løber eller kører, lagger det så meget at jeg pludselig befinder
mig et andet sted. Ret irreterende når man forsøger at skyde en modstander.

Jeg spiller normalt på Boomtown, og vil lige høre om det er normalt eller
det er mig der har et problem.

Pc og netværk skulle være up-to-date, så hvis det er hos mig problemet
ligger må det være mit trådløse netværk, som er Linksys wrt54f. Desværre
står min pc lidt langt væk fra routeren, så jeg har normalt "lavt" i
signalstyrke, men ser ellers ingen problemer.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 22-07-05 02:40

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse
> Pc og netværk skulle være up-to-date, så hvis det er hos mig problemet
> ligger må det være mit trådløse netværk, som er Linksys wrt54f. Desværre

wrt54g that is.

MVH

Bjarne K.

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 22-07-05 08:23

"Bjarne K." <ej@neit.nej> writes:
> [...]
>
> Jeg spiller normalt på Boomtown, og vil lige høre om det er normalt eller

Det er boomtown der har et problem. Faktisk pinligt at de kan have så
dårlige bt2-servere...

Find servere i england/tyskland/sverige/norge i serverbrowseren i
stedet for og spil på dem.
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Casper Bang

Dato : 22-07-05 10:10

> Det er boomtown der har et problem. Faktisk pinligt at de kan have så
> dårlige bt2-servere...

Enig. Boomtowns servere virker enormt underdimensionerede til spillet; de
kan slet ikke klare den mængde spillere der kobler sig op på dem.
Men din trådløse router hjælper nu nok heller ikke på problemet...

Fra : Jakob

Dato : 22-07-05 10:37

In article <0fhdenz4n4.fsf@lagavulin.balker.org>, lars@balker.dk says...

> Det er boomtown der har et problem. Faktisk pinligt at de kan have så
> dårlige bt2-servere...

Ha ha ha det er sgu sjovt. ALLE boomtown servere er dårlige de må
simpelthen have de ringeste teknikere. Så meget for den satsning ikke
særligt proff må man sige. Jeg har spillet en del bfv og her er
resultatet altid det samme, Laaaggggg på boomtown servere, også når man
sidder på boomtown. Pinligt men de har åbenbart ikke tænkt sig at gøre
noget ved det, det er et gammelt problem.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Bjarne K.

Dato : 22-07-05 15:22

"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dårlige bt2-servere...
>
> Find servere i england/tyskland/sverige/norge i serverbrowseren i

Ok, og tak til alle for svar. Så kan jeg jo bruge det som forklaring på mit
yderst dårlige resultat (eller kan jeg. Alle mine modstandere må jo have
samme problem)

Noget andet jeg ikke kan forstå er at jeg kan stå og fyre et helt magasin
lige i fjæset på en modstander, men alligevel er det næsten altid
modstanderen der dræber mig, er det bare mig der er utrolig dårlig til at
ramme, eller er der et eller andet jeg har overset ? Man får jo nogle badget
og medaljer, men forstærker de f.eks ens armor eller andet.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Jakob

Dato : 22-07-05 15:44

In article <42e100f3$0$166$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, ej@neit.nej
says...

> Noget andet jeg ikke kan forstå er at jeg kan stå og fyre et helt magasin
> lige i fjæset på en modstander,

DÅRLIG strategi, du er vel klar over at præcissionen er latterlig hvis
du skyder en hel salve af. Du skal tappe afsted på aftrækkeren og skyde
så få skud af ad gangen. Præcission er kodeordet, og sigt efter
næsen/eller brystkassen hvis du har svært ved at ramme :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Bjarne K.

Dato : 23-07-05 15:13

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så få skud af ad gangen. Præcission er kodeordet, og sigt efter
> næsen/eller brystkassen hvis du har svært ved at ramme :0)

Det hjalp, nu ligger jeg stadig de fleste gange i den tunge ende, men ikke
nummer sjok, og flere gange har jeg været bland top 3 så tak for hjælpen. Må
se om jeg kan finde et strategi skriv et eller andet sted på nettet.

Med venlig hilsen

Bjarne K.