Might and Magic VII
Fra : Bendt Christensen Jo~

Dato : 21-07-05 20:13

Kan ikke starte spillet op crasher når det skal til at starte

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 21-07-05 21:40

Bendt Christensen Jomsdal (slet R8KTM) wrote:
> Kan ikke starte spillet op crasher når det skal til at starte

Det hjælper altid gevaldigt at oplyse hvilken processor, grafikkort,
rammængde, styresystem, lydkort osv. der er i maskinen du har problemer med.

Mvh. Jakob Færch-Jensen

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Bendt Christensen Jo~

Dato : 22-07-05 13:54

Uncle Evil@home <jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> skrev:
> [...]
>
>Mvh. Jakob Færch-Jensen
>
>--
>Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?
Det er en Celeron 2,8 ghz 1gb ddrram grafik kort er et gforce5200
128mb ram lyd er sound blaster 5,1 digital Windows xp pro

Fra : Bendt Christensen Jo~

Dato : 22-07-05 21:17

> [...]

gforce5200
128mb ram lyd er sound blaster 5,1 digital Windows xp pro

B Jomsdal

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 23-07-05 01:06

Bendt Christensen Jomsdal (slet 3ICI7) wrote:
> -- Det er en Celeron 2,8 ghz 1gb ddrram grafik kort er et
> gforce5200
> 128mb ram lyd er sound blaster 5,1 digital Windows xp pro
>

> B Jomsdal

Hmm... jeg kender ikke spillet, men en søgning på Google indikerer at
det kan have noget at gøre med at du (hvad ved jeg) forsøger at køre
spillet i 3d mode, noget det tilsyneladende ikke er glad for under WinXP.
Du kan læse mere her:
http://www.forumplanet.com/strategyplanet/homm/topic.asp?fid=4707&tid=1593903

Det bliver bl.a. foreslået at patche spillet med de opdateringer der
måtte være til det, hvilket du ikke skriver om du har gjort.

Du kan også prøve at køre det i kompatibilitetstilstand, hvilket gøres
ved at højreklikke på din genvej til spillet, vælge fanen
kompatibilitet, og sætte hak i "kør dette program i
kompatibilitetstilstand for:" og så starte fra en ende af, med de
forskellige muligheder, og se om en af dem virker.

Mvh. Jakob F.

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?