[Debian] Hvid-på-hvid tekst i FF og TB
Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-07-05 14:20

Jeg har installeret Firefox og Thunderbird i Debian Sarge, men har nu
det problem, at teksten i pull-down-menuer og context-menuer bliver
hvid-på-hvid, når musen køres over. Ham her har også problemet:

http://www.archivum.info/debian-bugs-dist@lists.debian.org/2004-10/msg09603.html

Hvad gør jeg ved det?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-07-05 14:28

On 2005-07-21, Lars Stokholm <stokholm@despammed.com> wrote:
> Hvad gør jeg ved det?

Skifter Gnome-theme. :/ Jeg var lige blevet så glad for det her simple
tema. Nå...

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 21-07-05 17:18

On 21 Jul 2005 13:28:25 GMT, Lars wrote:

> Skifter Gnome-theme. :/ Jeg var lige blevet så glad for det her
> simple tema. Nå...

Jeg plejer at bruge GNOME-Fx-Simple herfra:

<http://gnomefx.mozdev.org/>

Mvh.

--
"Lawrence of Suburbia Adam Sjøgren
Real life is murder" asjo@koldfront.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-07-05 17:27

On 2005-07-21, Adam Sjøgren <asjo@koldfront.dk> wrote:
> Jeg plejer at bruge GNOME-Fx-Simple herfra:

Der ligger en der hedder Mist, den er fin nok, men ellers tak.