BF2 - kan sniper riflen ikke zoome?
Fra : Mads

Dato : 21-07-05 13:28

Hej

Jeg har lige købt BF2 og undrer mig lidt over at man ikke kan
zoome med sniperriflen, for det har jeg set i andre lign. spil,
men sådan skal det måske være eller hvad ?

--
Mvh Mads

"Gode diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de taler om"

Fra : Casper Bang

Dato : 21-07-05 13:44

> Jeg har lige købt BF2 og undrer mig lidt over at man ikke kan
> zoome med sniperriflen, for det har jeg set i andre lign. spil,
> men sådan skal det måske være eller hvad ?

Du zoomer med højreklik som default... dit sekundary fire

Fra : Allan Riise

Dato : 21-07-05 14:57

"Casper Bang" <bang_casper@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du zoomer med højreklik som default... dit sekundary fire

Tror at spørgeren undrer sig over at man ikke kan zoome mere eller mindre,
f.eks. med 25* forstørrelse, 50* forstørrelse o.s.v.

Og nej, det tror jeg ikke man kan, jeg har endnu ikke kunnet...

--
Allan Riise

Fra : Casper Bang

Dato : 21-07-05 15:46

> Tror at spørgeren undrer sig over at man ikke kan zoome mere eller mindre,
> f.eks. med 25* forstørrelse, 50* forstørrelse o.s.v.

Ahh... BF2 prøver vist at være rimeligt realistiskt - og tror ikke rigtige
rifler har flere "zoom-levels".

Fra : Bo Ståhle

Dato : 21-07-05 20:13

On 2005-07-21, Casper Bang <bang_casper@hotmail.com> wrote:

> Ahh... BF2 prøver vist at være rimeligt realistiskt - og tror ikke rigtige
> rifler har flere "zoom-levels".

Korrekt, de færreste rifler kan zoome, men nu er det så også de færreste
rifler der er optiske

Der findes derimod kikkertsigter med og uden variabel optik. BF2 har så
tilsyneladende valgt fast optik, dette er også mest stabilt og derfor
det fortrukne valg "i marken".

Less mechanics, less field failures.

Happy shooting,

/BoSSManDK

Fra : Thor

Dato : 21-07-05 21:21

Iøvrigt synes jeg ikke det er nær så sjovt at snipe i BF2 som det var i
BF1942

Hilsen Thor

Fra : Klaus G.

Dato : 21-07-05 21:49

> Iøvrigt synes jeg ikke det er nær så sjovt at snipe i BF2 som det var i
> BF1942

Jeg kan ikke ramme ret meget med sniperen i BF2, om den er bugged eller det
bare er mig, ja det skal jeg ikke kunne sige. Ved godt at skudet daler, men
alligevel...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Mads

Dato : 21-07-05 23:31

On Thu, 21 Jul 2005 22:48:35 +0200, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

>Jeg kan ikke ramme ret meget med sniperen i BF2, om den er bugged eller det
>bare er mig, ja det skal jeg ikke kunne sige. Ved godt at skudet daler, men
>alligevel...

Jeg har det samme problem og det er irriterende når man nu plejer at
være ret god med en sniper riffel i f.eks. Delta Force hvor der jo kan
zoomes.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 23-07-05 22:30

In article <ESTDe.61564$Fe7.200476@news000.worldonline.dk>, Klaus G. wrote:

> Jeg kan ikke ramme ret meget med sniperen i BF2, om den er bugged eller det
> bare er mig, ja det skal jeg ikke kunne sige. Ved godt at skudet daler, men
> alligevel...

jeg rammer da rimeligt. Men jeg er ikke sikker på at headshot er forskellig
fra bodyshots. De fleste skal have et par skud eller 3. Det var mest for
at få sniper combat badge jeg spillede sniper.
10 kills i en runde, så har man sit badge for den karakter.