San Andreas - pimp
Fra : Belial

Dato : 20-07-05 22:43

Jeg har nu level 10 som pimp og har fået meddelelsen om, at nu vil de
prostituerede betale mig for at være sammen med mig. Men hvordan får man
fingre i dem (altså uden at bruge pimp-mission i sin pimp bil) Jeg har læst
et sted at man kan køre op på siden af dem og så sprøger de om man vil "have
a good time", men det kan jeg ikke få dem til. Er der nogen der ved hvordan?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-07-05 22:49

Belial wrote:

> [...]
> a good time", men det kan jeg ikke få dem til. Er der nogen der ved hvordan?

Ved ikke om det er blevet et krav i San Andreas, men det kan hjælpe at
køre op ved siden af dem og dytte.

I GTA3 og Vice City kunne luderne finde på at ignorere dig hvis du kørte
i en grim bil. Det har ikke været noget problem for mig i SA endnu, men
prøv med en dyr sportsvogn.

Fra : Jakob

Dato : 21-07-05 11:45

In article <42dec6ad$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
ROEblåbærgrød@adr.dk says...a good time", men det kan jeg ikke få dem
til. Er der nogen der ved hvordan?

> Ved ikke om det er blevet et krav i San Andreas, men det kan hjælpe at
> køre op ved siden af dem og dytte.

Ha ha kender ikke spillet så godt, men det er sguda humor :0)

> I GTA3 og Vice City kunne luderne finde på at ignorere dig hvis du kørte
> i en grim bil. Det har ikke været noget problem for mig i SA endnu, men
> prøv med en dyr sportsvogn.

Sjovt.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Belial

Dato : 21-07-05 16:37

> Ved ikke om det er blevet et krav i San Andreas, men det kan hjælpe at
> køre op ved siden af dem og dytte.

Cool - det prøver jeg.

Fra : guf

Dato : 21-07-05 21:11

Man skal svare bekræftende på deres spørgsmål ved at trykke på Y-tasten
(default).

Guf

Fra : Belial

Dato : 21-07-05 21:38

"guf" <guf11XXX@XXyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Man skal svare bekræftende på deres spørgsmål ved at trykke på Y-tasten
> (default).

Det er nu lykkedes mig at samle et par stykker op, når jeg kører rundt i min
pimp-mobil. Men hva' sæfren skal så stille op, når først de er kommet ind i
bilen? Jeg har prøvet at tage dem med hen til en af mine safe houses, men så
skrider kællingen bare...

Fra : René Lønstrup

Dato : 21-07-05 21:51

Belial wrote:
> [...]
> de er kommet ind i bilen? Jeg har prøvet at tage dem med hen til en
> af mine safe houses, men så skrider kællingen bare...

Du skal køre hen til et afsides beliggende sted, hvor der ikke er risiko
for at blive forstyrret.. Helt ud til vandet på en strand, eller ind på
en tilfældig mark eller bakke, hvis du er ude på landet, plejer at
virke.

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Klaus G.

Dato : 21-07-05 21:54

> [...]
> bilen? Jeg har prøvet at tage dem med hen til en af mine safe houses, men

Du skal finde et lidt øde sted. Under en motorvejsbro f.eks. Og så bare
holde bilen stille. Enten siger den noget ala "find et mere øde sted", eller
også siger den noget ala "det her sted er godt nok", og så hopper bilen lidt
for at illustrere at de hygger sig...Dårligt lavet.

Btw, hvordan bliver du pimp? Hvornår kommer det i spiller? Er det bare Sex
Appeal der skal stiges i, eller hvordan? Hvis ja, hvordan sker det?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Belial

Dato : 21-07-05 22:28

> [...]
>
> Btw, hvordan bliver du pimp? Hvornår kommer det i spiller? Er det bare Sex
> Appeal der skal stiges i, eller hvordan? Hvis ja, hvordan sker det?

Jep, nu lykkedes det endelig for mig. Skuffende resultat, når man endelig
får gang i dem

Du skal have fat på en pimp bil - det er en bestemt bil uden tag. Når du er
i den kan du ved at trykke "2" slå pimp missions til. Har du lavet ca. 10
pimpingmissions i streg får du level 10 som pimp og herefter betaler pigerne
dig for at være sammen med dem. Se evt. her hvordan sådan en bil ser ud:
http://www.gta-junkies.com/forums/index.php?showtopic=19497

Om der er et bestemt tidspunkt i spillet du kan blive det på, ved jeg ikke.
Jeg er i San Fierro nu, og det er der jeg blev pimp. Men mon ikke man kan
blive det før.

Fra : René Lønstrup

Dato : 22-07-05 00:21

Belial wrote:
> [...]
> lavet ca. 10 pimpingmissions i streg får du level 10 som pimp og
> herefter betaler pigerne dig for at være sammen med dem. Se evt. her

Der holder f.eks. en ved en tankstation i nærheden af det første
safehouse i Los Santos, samme tankstation som har en sodavandsautomat og
nogle blomster foran (i retning af den fast-food restaurent man kommer
ind på i en af de første missioner).

> Om der er et bestemt tidspunkt i spillet du kan blive det på, ved jeg
> ikke. Jeg er i San Fierro nu, og det er der jeg blev pimp. Men mon
> ikke man kan blive det før.

Jeg tog pimp missionerne mens jeg stadig var i Los Santos, så nej, jeg
tror ikke der er noget bestemt tidspunkt for hvornår man kan/må.