bøger om actionscripting?
Fra : Peter T.

Dato : 04-06-01 15:22

I min lokale boghandel, er der efterhånden dukket temmeligt mange bøger op
om actionscripting i flash5 i varierende prislag (340-700kr) og jeg har fået
kig på en par enkelte af dem, som ser gode ud, men... Hvilke bøger vil I
anbefale? De skal både bruges, som lærebog samt opslagsværk, så det er ikke
billighæfterne fra GAD eller andet jeg er på udkig efter. :)

Mvh. Peter T.

Fra : Michael Peo

Dato : 04-06-01 15:45

Den største og bedste af dem all efter min mening:
http://www.moock.org/asdg/

/peo
peo@bandage.dk
www.bandage.dk

Fra : Peter T.

Dato : 04-06-01 21:22

"Michael Peo" <peo@bandage.dk> wrote in message
> Den største og bedste af dem all efter min mening:
> http://www.moock.org/asdg/

Det ser spændende ud. Glæder mig til "bogen" er færdig engang. :) Takker.

Mvh. Peter T.