MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vedhæftet fil ødelægges
Fra : Frank

Dato : 20-07-05 08:47

Hej gruppe.

Når jeg vedhæfter en fil i Outlook Ekspres hvadenten det er en PDF fil
eller et jpg billede kan jeg åbne filen inden jeg sender den, så langt så
godt, men når filen når frem til modtager kan den ikke åbnes, der meldes
at den er beskadiget og kan ikke repareres. Det samme sker i Outlook.
Jeh har kørt en Ghost ind dom er lavet tilbage i marts måned, resultatet
er det samme, nogen ideer til at løse dette??

Mvh Frank

Fra : kenzo

Dato : 20-07-05 09:10

> Jeh har kørt en Ghost ind dom er lavet tilbage i marts måned, resultatet
> er det samme, nogen ideer til at løse dette??

Tror nærmere at det er modtageren computer som er galt med

Fra : Frank

Dato : 20-07-05 09:18

"kenzo" <kenzo21 FJERN @sol.dk> skrev i en meddelelse

> Tror nærmere at det er modtageren computer som er galt med

Nej desværre, det er det ikke for jeg kan heller ikke åbne den når jeg
sender til mig selv. Det er lige gyldigt om jeg sender fra Outlook eller
Outlook ekspres, så det kan ikke være de programmer det er galt med.
Filen ødelægges altså i det øjeblik den går igennem "forsendelsen".

Frank

Fra : emj

Dato : 20-07-05 09:48

Frank skrev:

> [...]
>Outlook ekspres, så det kan ikke være de programmer det er galt med.
>Filen ødelægges altså i det øjeblik den går igennem "forsendelsen".

Hvad kalder du dine vedhæftede filer.
Navne som
ref.genf.doc
Kan være umuligt for andre at åbne.
Der må kun være et punktum i en vedlagt fil.
ref_genf.doc er derimod tilladt

Hilsen emj

Fra : Frank

Dato : 20-07-05 11:05

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ref.genf.doc
> Kan være umuligt for andre at åbne.
> Der må kun være et punktum i en vedlagt fil.

Desværre, det er ikke der problemet ligger. Der sker simpelthen et
eller anden når den ryger til webspeed serveren og tilbage.

Frank

Fra : hansen

Dato : 20-07-05 13:35

"Frank" <frlebeckfjerndette@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Desværre, det er ikke der problemet ligger. Der sker simpelthen et
> eller anden når den ryger til webspeed serveren og tilbage.
>
> Frank

Mon dog.

Fra : Frank

Dato : 20-07-05 14:23

"hansen" <hansen@æøå.dk> skrev i en meddelelse

> "Frank" <frlebeckfjerndette@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Mon dog.

Jeg ved det ikke, men forslag til løsning, vel at mærke uden formatering,
modtages gerne.

Mvh Frank

Fra : Max

Dato : 20-07-05 14:39

Hej Frank

Kan du åbne filer andre har sendt til dig ?

Mvh Max

Fra : Frank

Dato : 20-07-05 16:11

> Hej Frank

> jeg
>
> Kan du åbne filer andre har sendt til dig ?
>
> Mvh Max

Ja, ingen problemer der.

Mvh Frank

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-07-05 21:46

"Frank" <frlebeckfjerndette@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, ingen problemer der.
>
> Mvh Frank

Så vidt jeg kan se, bruger du Outlook express.
Prøv at gå ind under Funktioner-Indstillinger og på fanen Sikkerhed.
Der skal være prik ved
Klassificeret zone osv
samt flueben ud for
Advar mig osv
Øvrige steder skal der være tomt. Er der det hos dig? Ellers prøv til
ovenstående indstillinger.

Kurt

Fra : Max

Dato : 20-07-05 23:52

Hej Frank

> Ja, ingen problemer der.

Så må problemet jo ligge på din maskine og ikke
i distributionsledet.

Mvh Max

Fra : Frank

Dato : 20-07-05 15:31

> Hej Frank

> jeg
>
> Kan du åbne filer andre har sendt til dig ?
>
> Mvh Max

Ja

Mvh Frank

Fra : Frank

Dato : 20-07-05 14:06

"hansen" <hansen@æøå.dk> skrev i en meddelelse

> "Frank" <frlebeckfjerndette@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Mon dog.

Ellers kan jeg ikke lige finde ud af hvad eller hvor det sker. Nogle forslag
til
hvor det er filen bliver corrupted?

Mvh Frank

Fra : L.E.P.

Dato : 21-07-05 06:46

Wed, 20 Jul 2005 09:46:36 +0200, skrev "Frank"
> [...]

>Jeh har kørt en Ghost ind dom er lavet tilbage i marts måned, resultatet
>er det samme, nogen ideer til at løse dette??

Prøv at spørge i Outlook Express-gruppen - de kan nok bedre hjælpe
dig.

Hilsen Lars