havefræser hopper og danser
Fra : Kim Rasmussen

Dato : 19-07-05 09:07

men den kommer sgu ikke ned i jorden ,det er en texas 2001 med 5,5 hk honda
motormæssigt kører den helt 100 % ,er der nogen der kan give lidt tips her

--
Med Venlig Hilsen
Kim

Fra : KS

Dato : 19-07-05 09:40

Prøv at "vende knivene om" !

Mvk KS

Fra : Kim Rasmussen

Dato : 19-07-05 13:40

man kan ikke vende knivene ,d .v.s det kan man godt men reultatet er det
samme

Fra : Nygaard

Dato : 19-07-05 09:51

"Kim Rasmussen" <kimfastrup_remove_@hotmail.com> wrote in message
> men den kommer sgu ikke ned i jorden ,det er en texas 2001 med 5,5 hk
> honda motormæssigt kører den helt 100 % ,er der nogen der kan give lidt
> tips her

Har du jordspydet helt nede? Hvis overfladen er meget hård gør min det samme
(Samme fræser som din). Her hjælper det at gi' fuld gas, og trække den
baglæns. Det får skorpen smuldret, men er ikke noget jeg kan holde til at gå
at gøre en hel dag.

Mvh
Nygaard

Fra : Kim Rasmussen

Dato : 19-07-05 13:42

skal spyddet være skråt bagud eller fremad eller i midten det er helt nede

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 19-07-05 16:57

er det ikke fordi hjulene ikke er hævet nok op ,
knivene vendes ved at flytte dem fra den ene side til den anden

Fra : Bjarne Johansen

Dato : 19-07-05 17:29

Hejsa
Spydet på min fræser sætter jeg lodret ned med splittet i nederste hul,
dette for man så let kan trække fræseren baglæns - min har ikke bak!
Hjulene skal naturligvis være løftet.

Bjarne Johansen