Tvangfjern børn = dræb børn
Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-05 21:17

Tvangfjern børn = dræb børn

At børneprofessionelle der er ondere end SS får hals og håndsret over
tvangsfjernede børn, bør stoppes.
De fleste børn bliver narkomaner, kriminelle, langtidsarbejdsløse,
alkoholikere mm af den videnskabeligt-teoretiske humanisme som de udsættes
for i børnehjem og pædagogfamilier og hos psykologer.
En 13 årig pige havde let adgang til at stjæle institutionens bil, fordi
forstander og hans uduelige slæng ikke passer på noget som helst.
Da hun efter frontalsammenstød mens hun var faldt i søvn ved rattet døde,
fik institutionen at vide om hendes forsvinden. Den havde de i timevis ikke
opdaget - de er ansvarsløse psykopater, og selv den værste pædofile familie
er bedre end statens alternativ.
Læs www.eb.dk idag om den skandaløse sag, som var lige ved også at koste
livet for de to håndværkere som pigen kørte ind i, da hun ved at ryge i
grøften vågnede og rettede vognen op and then some.
Tillykke til pigen som slap ud af statens børnepasningshelvede - hun blev
utvivlsomt gjort til ulykkesfugl fordi kærlighedsløse pædagoger er det
værste der findes.

Hvad er forskellen på en pædagog og en pædofil. Den pædofile kan lide
børnene.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 19-07-05 14:53

> [...]
> værste der findes.
>
> Hvad er forskellen på en pædagog og en pædofil. Den pædofile kan lide

Da pædagog-lønnen ikke er noget at prale af, må pædagogerne da kunne lide
deres arbejde og dermed at arbejde med børn eller mennesker generelt.
I øvrigt er du en mester i at inddrage alt muligt mindre eller slet ikke
relevante ting i noget som ellers kunnet have været et spændende tråd.

Mvh

Emil

Fra : michael@zedeler.dk

Dato : 21-07-05 17:26

Bo Warming wrote:
> Tvangfjern børn = dræb børn
> [...]

Kan vi ikke få noget mere
<7Poye.83817$ek7.24093@fe73.usenetserver.com>, please?

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-05 22:22

Jeg har da adrig nogensinde hørt så meget vås..Du tror da vel ikke at
kommunen fjerner børnene fordi de ikke har noget at lave. Eller mangler
noget at bruge penge på..De pædagoer der er ansat, er nok ,alt efter hvem
der har haft med dem at gøre, et taknemmeligt offer. Man fjerner børn fra
deres forældre fordi de bliver misrøgtet..De børn de er så uheldige og have
ukompentente forældre, har større chancer for at ende, på bunden, end dem
der bliver fjernet i tide...

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 24-08-05 07:39

"Rikke" <carrik snabela esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres forældre fordi de bliver misrøgtet..De børn de er så uheldige og
> have ukompentente forældre, har større chancer for at ende, på bunden, end

Snip:

Jeg ser det nu mere som en risiko de har for at ende på bunden fremfor en
chance.......

/Pernille