Læse telefonnumre fra SIM kort
Fra : Jacob Mondrup

Dato : 19-07-05 10:38

Hej.

Her en lille udfordring for alle Jer der virkelig kan Jeres kram

I forbindelse med at jeg har fået nyt SIM kort og det gamle er lukket, har
jeg brug for at læse fra det gamle SIM kort for at få mine telefonnumre ud.

Her på arbejdet har vi et SIM kort læser til dette formål. MEN: Jeg er
kommet til at at taste PIN kode forkert tre gange, og har ikke puk koden.

Jeg går ikke ud fra, at PIN koden ikke bruges til at kryptere indholdet af
SIM korten, men at det er en simpel adgangskode. Det må altså være muligt at
læse indholdet uden PIN koden.

Kender noget til at program som kan dette? Jeg har en Chipy kortlæser. (Det
modfølgende læse program, Mobil Manager ver 5, kræver PIN koden for at læse
indholdet.

På forhånde tak for hjælpen

Jacob Mondrup
IT manager, Cultivator.

Fra : DonE_8700

Dato : 19-07-05 12:03

Jacob Mondrup skrev:
> [...]
> modfølgende læse program, Mobil Manager ver 5, kræver PIN koden for at læse

Jeg har en Simkort backup/kopimaskine tilsalg.
Lidt info:
Kopiere simkort
Lagre dataer fra simkort
Hukommelse 8kb
Du behøver hverken at tilslutte den til PC eller PDA. den fungerer
uafhængigt af andre apparater.
Ideel ved flytning fra et teleselskab til et andet.
Sikrer at du altid har din telefonbog uanset om din telefon mistes.

--
Venligst
DonE

Fra : Jacob Mondrup

Dato : 19-07-05 14:16

Jo tak. Men det løser vel ikke problemet? Hvis jeg kopierer kortet, følger
låsningen vel med?

Jacob