GTA SA sløret grafik
Fra : Cks

Dato : 18-07-05 16:38

Hej i gruppen.

Mit problem i GTA SA er at jo hurtigere jeg kører i feks. bil des mere
sløret bliver grafikken... ingen problemer når jeg bare render rundt... jo
højere jeg sætter de grafiske indstillinger des værre bliver det.
Kører Omega drivers på et DX8 baseret Radeon 9500 pro... har afprøvet Omega
baseret på Catalyst 5.2 - 5.4 og 5.6... ingen ændringer.
Alle andre drivere er up to date... fast write er fra osse i bios og der er
ingen problemer i andre spil...
Nogen forslag til hvad det kan være?

Mvh.

Cks

Fra : René Lønstrup

Dato : 18-07-05 17:00

Cks wrote:
> [...]
> sløret bliver grafikken... ingen problemer når jeg bare render
> rundt... jo højere jeg sætter de grafiske indstillinger des værre

Er det ikke bare den fartslørings-effekt der er i spillet når man kører
hurtigt, du tænker på? I så fald er det meningen at det skal være der..
Jeg tror ikke umiddelbart det er muligt at slå fra.

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Colzen

Dato : 18-07-05 17:03

"Cks" <ckjels@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> baseret på Catalyst 5.2 - 5.4 og 5.6... ingen ændringer.
> Alle andre drivere er up to date... fast write er fra osse i bios og der

Jeg har samme "problem" med mit spil, men er blevet enig med mig selv om at
det nok bare er noget "motion blur" der skal være der.
Mit gfx er et GF6600, så det er jo nok ikke noget driver problem når det
både er der ved Nvidia og Radeon kort.

Mvh
Colzen

Fra : Silver

Dato : 18-07-05 17:06

> [...]
> baseret på Catalyst 5.2 - 5.4 og 5.6... ingen ændringer.
> Alle andre drivere er up to date... fast write er fra osse i bios og der

Det skal være der, det er for at give en bedre fartfornemmelse.

Mvh
Silver.

Fra : Cks

Dato : 18-07-05 17:45

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Omega
> er
>
> Det skal være der, det er for at give en bedre fartfornemmelse.

Ok mange tak for de hurtige svar :)
En ret irreterende effekt efter min mening men hva'...
Hvis det kan hjælpe nogen har jeg på ovennævnte kort fået bedste ydelse med
Omega 2612 (baseret på Catalyst 5.2)... kører bedst og flydende 1280 X 1024
og bedst i 16 bit farver... grafik: very high og 2 X Anti-Aliasing.