nøkkeroser foræres bort
Fra : Anna Larsen

Dato : 04-06-01 10:01

Gider du køre til Frederiksssund og har du lyst til at erhverve dig
aflæggere fra min rosa nøkkerose ??
Altså virkelig store, kraftige rodklumper, med masser af blade og blomster,
ikke de små forkølede planter, man giver en formue for i planteskolerne.
For at undgå misforståelser: Nøkkeroser er vandplanter, IKKE haveroser
!!!!!!

Jeg er ikke meget for at offentliggøre mit tlf.nr her i gruppen, men hvis du
lægger en svar ind her, vil jeg sende en personlig 'besvar'post til dig, med
adresse på afhentningssted.

mvh Anna

Fra : H. Olesen

Dato : 04-06-01 13:40

On Mon, 4 Jun 2001 11:01:27 +0200, "Anna Larsen"
<anna.larsen@get2net.dk> wrote:

>Gider du køre til Frederiksssund og har du lyst til at erhverve dig
>aflæggere fra min rosa nøkkerose ??

Nu har jeg ikke en havedam, men derfor synes jeg alligevel at det er
herligt med dit indlæg, at vi her i gruppen kan hjælpe og glæde
hinanden, det var også derfor jeg i sin tid skrev i fundatsen for
denne gruppe pkt 3.2 "3.2 Ønskes ikke:
Køb og salg henvises til dk.loppemarked. (i dag dk.marked)
(Udveksling og bytte af planter, frø, aflæggere og
lignende er dog tilladt.)"

>Jeg er ikke meget for at offentliggøre mit tlf.nr her i gruppen...

Det forstår jeg godt, det ville jeg heller ikke have lyst til.

Da jeg også skal til at udtynde i haven og gerne vil forære planter
væk, skal vi måske starte en ny tråd der hedder "planter foræres væk"
hvor alle kan deltage med hvad de gerne vil give bort?

Jeg skynder mig selv at svare straks på ovenstående, at det synes jeg
er en god idé, så jeg vil starte en tråd med dette emne.

--
mange havehilsener
Helle