Thomas B. Andersen wrote:
> 
> Jeg og en kammerat hentede en GSXR 400 (GK76 - model) i Tirsdags. Jeg kørte 
> den de ca 250 km fra sønderjylland til Aalborg uden problemer.
> 
> Satte den i garage, og skulle så have den ud her til middag. Men den vil 
> satme ikke starte.
> Har ladet batteriet helt op nu, i håb om det hjalp, men nej.
> Den giver lige et host med det samme man trykker starteren ind, men så 
> prutter den bare lidt fra udstødningen, og mere sker der ikke..
> Er det NGK'erne der er røget sig en tur? Det er da ikke normalt de drukner 
> på en tur hvor den ligger med 140 ca? Den har ikke været startet op utallige 
> gange for at få fyldt garagen med lyden fra dens Micron potte 
 
> Den startede fejlfrit da vi hentede den.
Var den ikke også varm da i modtog den for prøvetur/lign.?
Det er ikke turen hjem der har brændt NGK'erne, men chokeropstarten der 
fra første host har druknnet dem 
 
Hvis ikke at det er druknede tændrør der er den primære årsag, så er de 
med sikkerhed stået af efter jeres talrige forsøg på opstart 
 
Min personlige første diagnosticering ville være et sæt nye rør (køb nu 
ikke NGK denne gang), og først hvis den ikke vil starte derved, ville 
jeg bekymre mig om andre muligheder!
Fik i den ikke billigt?
Måske ejeren var desperat efter at slippe af med tændrørs-æderen??
-- 
Armand.
(der engang talte med en forhandler om problematikken - Hán havde ikke 
hørt noget om sagen; men kom på stedet i tanke om at den seneste GSXR 
han havde taget i bytte havde haft 16 brugte tændrør liggende under 
sædet!!!)