Hvordan slåes password remember fra?
Fra : Jasper Norman

Dato : 04-06-01 00:45

Hej.

Jeg har talt med en ven der i tidernes morgen har sagt ja til at IE
skulle huske passwords og brugerlog-in's mv. Han bruger Win98, og da jeg
selv har brugt Linux og Win2k i 2 år, kan jeg ikke længere huske præcis
hvor man slår skidtet fra... hvis man kan. Skal alle cookies slettes +
autocomplete slåes fra?

Mvh

Jasper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-06-01 01:24

Mon, 04 Jun 2001 01:45:02 +0200, skrev Jasper Norman
<Norman@mail.tele.dk>:

>Jeg har talt med en ven der i tidernes morgen har sagt ja til at IE
>skulle huske passwords og brugerlog-in's mv.

Spørgsmålet er faktisk lige besvaret i forrige indlæg.

Det var ganske vidst en, der vil have IE til at huske passwords, men
det slås jo fra samme sted...

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Jasper Norman

Dato : 04-06-01 09:56

Knud Gert Ellentoft wrote:

>Spørgsmålet er faktisk lige besvaret i forrige indlæg.
>
>Det var ganske vidst en, der vil have IE til at huske passwords, men
> [...]
Nope... Jeg har naturligvis forsøgt mig med ovenstående da min
hukommelse ikke er helt til rotterne. Men selv når autocomplete er slået
FRA, og man går ind på fx. homebankig husker den stadig brugerID +
Passw. Så spørgsmålet er om man skal have slettet alle cookies?

Jasper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-06-01 15:23

Mon, 04 Jun 2001 10:56:19 +0200, skrev Jasper Norman
<Norman@mail.tele.dk>:

> Men selv når autocomplete er slået
>FRA, og man går ind på fx. homebankig husker den stadig brugerID +
>Passw. Så spørgsmålet er om man skal have slettet alle cookies?

Jeg kunne forestille mig at Homebanking gør det på en anden måde, og
det er muligt, at det er en cooie, der bruges til det.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark