Trimixdykning 22-24 Juli i Kattegat
Fra : Johnny Christensen

Dato : 16-07-05 14:31

Der er pladser ledig til kvalificerede trimixdykkere på en tur i Kattegat
næste weekend d. 22-24 Juli.
Turen foregår med Havgus, med start Torsdag kl 04 (man kan også ankomme
aftenen før) hvor der sejles mod Hekkelman (Holstentor) for 2 dyk.
Dykkedybde er ca 37 til 43m. Bunden er på 45m.
Vi besøgte vraget for et par uger siden og modsat hvad der står angivet
andre steder på nettet, så er der ingen søblomster der blokerer vraget. Tror
at jeg så max 10 blomster på 1½ time på vraget.
Et rigtigt fint lille opvarmningsdyk.

Lørdag og Søndag dykkes der på T13. Tidligere har man forvekslet M293 med
T13. Men vi har fået positionen på den rigtige T13 af folk der kender deres
sager.
Bunddybden er 72m, så man må påregne faktisk dykkedybde omkring 60 til 70m.

Sandsynligheden taler for at vraget er jomfru, hvis der har været dykkere
der før så har det været med kort bundtid og på luft. D.v.s. at hvis der har
været nogle fysisk på vraget, så har de ikke kunne bjærge alt for meget.

Vi er hjemme igen i Grenå søndag kl ca 20. Den sidste Ebeltoft - Odden færge
går kl 21:00

Pris for denne 3 dages tur er 2000,- pr snude.
Dette inkluderer sejlads og mad (som man hjælpes ad med at tilberede).

Sodavand, Øl, Helium og Oxygen afregnes seperat.

For mere info om turen, send mig en privat mail eller ring på 26 79 20 85
Det skal lige understreges at der er totalt bjærgningsforbud på hele turen,
_ingen_ undtagelser.

mvh
Johnny Christensen

----
www.johnnychristensen.com

Fra : Thomas VJ

Dato : 16-07-05 21:52

"Johnny Christensen" <Johnny_chri@hotmail.com> skrev i en meddelelse

<klip en masse spam>

Denne nyhedsgruppe er ikke til reklame.
Benyt news:dk.opslag i stedet.

--
Mvh, Thomas VJ
http://www.dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser ...

Fra : Morten Christiansen

Dato : 17-07-05 01:38

Thomas VJ <forkertadresse@nowhere.invalid> skrev:

>"Johnny Christensen" <Johnny_chri@hotmail.com> skrev i en
> [...]

Dit svar er lige så ligegyldigt som eks. din egen web-site. Hvis
du ikke besidder den kapacitet der skal til for at deltage i
sådanne ture, så spring tråden over, hold din misundelse for dig
selv og fortsæt med at sælge bøger om fisk og T-shirts.

Mvh
Morten

Fra : Johnny Christensen

Dato : 17-07-05 11:37

"Thomas VJ" <forkertadresse@nowhere.invalid> wrote in message

> Denne nyhedsgruppe er ikke til reklame.
> Benyt news:dk.opslag i stedet.

Hej Thomas

Er det at invitere folk med at komme ud at dykke...spam ? Nu er selve
dykningen jo godtnok ikke det der foregår allermest af i cyberspace, men her
var da en mulighed for at gøre udstyret vådt IRL.

Du vil gerne lære folk noget teori før de eksporteres til de varme lande.
Jeg vil gerne have dem til at indse at dykningen i skandinavien er ligeledes
fantastisk.

Den bedste måde jeg kender dertil, er at de får de fede oplevelser (eller
måske bliver inspireret af billeder og tekst)

mvh

JZC
----
www.johnnychristensen.com
Fotos fra diverse nordiske dyk

Fra : Thomas VJ

Dato : 18-07-05 00:07

> [...]
>
> Den bedste måde jeg kender dertil, er at de får de fede oplevelser (eller
> måske bliver inspireret af billeder og tekst)

Hej Johnny,

Jeg var lidt for hurtig på aftrækkeren i mit forrige indlæg.
Jeg har kigget på fundatsen for dk.fritid.dykning :
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.dykning
og dit indlæg bryder ikke denne.
Jeg burde have checket fundatsen før jeg skrev mit indlæg.
Det beklager jeg, og du får hermed min uforbeholdne undskyldning.

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 16-07-05 23:10

Thomas VJ wrote:
> "Johnny Christensen" <Johnny_chri@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> <klip en masse spam>
>
> Denne nyhedsgruppe er ikke til reklame.
> Benyt news:dk.opslag i stedet.

Nu kan skoene jo også blive så små, at man må krumme tæer!

Jeg synes, at det er fint med info om den slags mere specielle ture,
når nogen påtager sig ulejligheden at arrangere det. Og jeg synes
ikke, at det er at sammenligne med opslag fra dykkercentre om den slags
lokale vragture, som vi alle sammen godt ved, at de har hver weekend.

Men det er vi jo så ikke enige om.

Jens Olsen