San Francisco
Fra : Ukendt

Dato : 16-07-05 12:38

Hej

Jeg skal til San Francisco sidst i august og vil gerne lige ud på et enkelt
dyk eller 2, når jeg nu er der.

Er der nogle der har nogle gode erfaringer med dykkerforretninger der
arrangerer ture i San Francisco ? Kunne godt tænke mig at se tangskoven ved
Monterey Bay, det skulle være meget flot.

Peter

Fra : Harald Ljøen

Dato : 16-07-05 14:49

Popeye wrote:

> [...]
> arrangerer ture i San Francisco ? Kunne godt tænke mig at se
> tangskoven ved Monterey Bay, det skulle være meget flot.

Hvis du skal dykke på tareskogen i Monterey Bay er det nok greiest å
dra ut fra Monterey eller Santa Cruz. Santa Cruz er nærmere San
Francisco og mer preget av studenter enn av dollarturister, som du
derimot finner mye av i Monterey. Santa Cruz er så vidt jeg husker ca
en times kjøretur sør for SF. Monterey er enda en halvtimes tid lenger
sør på andre siden av bukta.

Google-søk på "SCUBA diving" + "Santa Cruz" eller "Monterey" burde gi
deg noen treff. Jeg har dessverre ingen personlige erfaringer å vise
til.

-- harald