Fødselsdagssang
Fra : Simone

Dato : 17-07-05 16:39

Hej alle,

Jeg efterlyser teksten til sangen "Peter har fødselsdag, det har han jo og
det er i dag"

Kan nogen hjælpe mig?

På forhånd tak

/Simone

Fra : Milea

Dato : 17-07-05 17:56

"Simone" <solskin@email.com> wrote in

> Hej alle,
>
> Jeg efterlyser teksten til sangen "Peter har fødselsdag, det har han
> jo og det er i dag"
>
> Kan nogen hjælpe mig?
>
> På forhånd tak
>
> /Simone

Peter har fødselsdag,og det har han jo og det er idag.
Peter har fødselsdag, og det har han jo idag.
Og hør nu her, hvordan vi alle synge vil
Og hør nu her, hvordan vi synge vil:
Tralla la la tralla la la
Tralla la la tralla la la
Tralla la la tralla la la

Næste vers synges på samme måde, "synge" udskiftes med enten tromme (trom
trom trom trom) , fløjte (her fløjter man), klappe osv.

/Milea

Fra : Rikke & Per

Dato : 17-07-05 23:11

"Milea @hotmail.com>" <mileamillz<REMOVE> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Næste vers synges på samme måde, "synge" udskiftes med enten tromme (trom
> trom trom trom) , fløjte (her fløjter man), klappe osv.

og det sidste vers er:

Peter har fødselsdag og det har han jo og det er i dag
Peter har fødselsdag og det har han jo i dag.
og hør nu her et højt hurra vi råbe vil
og hør nu her, hvordan vi råbe vil
hurra hurra hurra hurra
hurra hurra hurra hurra