Rømer King Plus, billigst!!
Fra : Lotte

Dato : 17-07-05 12:33

Hej

Det er blevet tiden hvor vores datter skal skifte til en større autostol.

Valget er faldet på en Rømer King Plus, da vi har været godt tilfreds med
den nuværende Rømer King quickfix.

Jeg har set den til 1199 kr. i Babysam, men kan man ikke finde den
billigere?

Er der nogen som har fundet den billigere hører jeg gerne fra jer.

Hilsen Lotte

Fra : IMB

Dato : 18-07-05 16:05

"Lotte" <lottejul@mail.dk> wrote in news:42da41e2$0$36340
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> [...]
> billigere?
>
> Er der nogen som har fundet den billigere hører jeg gerne fra jer.

har du prøvet børnebiksen i Låsby ved Århus?

--
Inger Marie Brunsgaard
Please remove "nospam_" from my email adress if you reply to my message

Fra : Brian k

Dato : 22-07-05 00:40

Lotte wrote:

> Er der nogen som har fundet den billigere hører jeg gerne fra jer.

Hej

Den blå avis?

www.dba.dk

Fra : Ivar

Dato : 22-07-05 23:28

Lotte skrev:

> Er der nogen som har fundet den billigere hører jeg gerne fra jer.

Så vidt jeg ved er Babysam og FDM de to eneste importører af
Britax produkter. Da Römer her i landet er ret kraftigt
markedsført, tror jeg ikke du skal forvente at finde den
billigt her.

Ivar Magnusson

Fra : Majbritt Kjærgaard

Dato : 07-08-05 08:36

hejsa jeg ved ikke om den er billigere men har du søgt i tyskland.
Nogle gange er tingene billigere der
Majbritt