kiroprakter i århus??
Fra : Mette og René

Dato : 15-07-05 08:24

Hej
er der nogen herinde som har gode erfaringer med en kiroprakter i Århus, det
skal være en som har erfaring med spædbørn, tror vi skal have afprøvet det
med andreas

mette

Fra : Ollie

Dato : 15-07-05 21:16

In article <42d76486$0$85053$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Mette og
René <metterene@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> skal være en som har erfaring med spædbørn, tror vi skal have afprøvet det

Hej

Dem der har til huse i Viby Centret - Kiropraktisk Klinik- er utroligt
kompetente og rare.

Dog ved jeg ikke om de har spædbørns erfaring da jeg jo ikke lige kan
siges at være i spædbarnsstørrelse

Mvh
Ole

Fra : Pia Lildballe

Dato : 18-07-05 21:13

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det skal være en som har erfaring med spædbørn, tror vi skal have afprøvet

Paul Aksglæde, Banegårdsplads, århus c.
SUPER go. Reklamerer i ventesalen med spædbørnskiro, så mon ikke han har
styr på det.
Han gav mig stort set livet tilbage efter en rygskade.

Fra : Mette og René

Dato : 19-07-05 08:57

ok det lyder da dejligt for dig...kunne være man lige skulle ringe til ham

mette