Sammenflytning
Fra : Jens

Dato : 12-07-05 08:32

Hej Gruppe.

Jeg kender et dejligt vennepar, hvor hun skal til at have
førtids/invalidepension.
Hun har ikke undersøgt hvor meget/hvilket hun får tilskud til
Hun har et barn, og faderen til barnet er der ingen kontakt til.

Han kunne godt tænke sig, på sigt at flytte sammen med hende, men hun er
bange for at det vil gå for meget ud over hendes kommende pension.
Han har selv et rimeligt lønnet job, og vil gerne opgive sin egen bopæl, for
kærlighedens skyld,.
De bor hver for sig, og har ingen idé om pension og ydelser.
Hvordan skal de forholde sig?

Jeg mener ikke det kan være rigtigt, at det skal være økonomi, der alene der
binder folk sammen.

For at hjælpe lidt på vej, kunne jeg godt tænke mig at finde ud af via
Nettet, hvordan man finder satser og lignende på boligtilskud osv?

På forhånd tak

Jens

Fra : Holst

Dato : 12-07-05 09:05

Jens wrote:

> For at hjælpe lidt på vej, kunne jeg godt tænke mig at finde ud af via
> Nettet, hvordan man finder satser og lignende på boligtilskud osv?

Du skulle måske prøve news:dk.forbruger.offentlig-service, idet dit
spørgsmål vist ikke har meget at gøre her.

Fra : Lars Raaby

Dato : 12-07-05 09:11

Jens skrev:
> [...]
>
> For at hjælpe lidt på vej, kunne jeg godt tænke mig at finde ud af via
> Nettet, hvordan man finder satser og lignende på boligtilskud osv?

Prøv at spørge i dk.forbruger.offentlig-service

I denne gruppe snakker vi om børn.
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.familie.barn

Er du i tvivl om hvilken gruppe du skal spørge i kan du altid spørge i
dk.velkommen. Du kan også kikke på www.usenet.dk

--
MVH
Lars Raaby