Piercing i brystvorten
Fra : Carina Kristensen

Dato : 09-07-05 18:29

Hej..

Jeg har haft pillet min piercing i min patvorte ud, da den var henholdsvis
ny og stadig ville kunne nå at gro sammen...

Men hvad er jeres erfaringer med det? Pierceren sagde noed om da jeg fik
den
lavet med amme osv. at det kunne sagtens lade sig gøre..

Men jeg valgte nu alligevel at tage den ud..

Men nogen af jer der har erfaringer med sådan noed?

Fra : Melanie

Dato : 09-07-05 19:26

"Carina Kristensen" <carina_kristensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men jeg valgte nu alligevel at tage den ud..
>
> Men nogen af jer der har erfaringer med sådan noed?

Hej Carina

Jeg har selv haft piercing i brystet, lavet hos Gorloup i Kbh. Der er ham
der "går foran" med renlighed og sundhed, Jack Rubini. Jeg spurgte til det
da jeg fik den lavet for en del år siden efter hånden og igen for kort tid
siden da jeg planlægger graviditet.
Piercing i bryst og navle bør taget ud under graviditet da mave og bryst
vokser. Dette er for at undgå huden springer og udstøder piersingen og laver
store grimme ar.
Jeg valgte at tage min ud allerede inden jeg er blevet gravid, da der var en
smugle snask omkring den. Ikke rigtig betændelse, men der hvor den skal have
eksta pleje alligevel. Den er nu ved at hele op og ser fin ud. Tror den
vokser sammen så den ikke kan "bruges" igen, men har heller ikke ønske om
det pt. For jeg det igen, for jeg lavet en ny piercing efter endt amning.
Hvis du lader din piercing vokse sig "klar/færdig" så den kan bruges igen
selv om du tager ringen/staven ud burgte du kunne bruge samme hul igen efter
endt amning.

Mvh Melanie

Fra : Lars Raaby

Dato : 09-07-05 19:38

Carina Kristensen skrev:
> [...]
>
> Men jeg valgte nu alligevel at tage den ud..
>
> Men nogen af jer der har erfaringer med sådan noed?

Prøv at spørge i denne gruppe: dk.helbred
Der er forhåbenlig en der kan svare dig på dit spørgsmål.

I dk.familie.barn snakker vi om børn.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.familie.barn

--
MVH
Lars Raaby

Fra : Melanie

Dato : 09-07-05 22:20

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at spørge i denne gruppe: dk.helbred
> Der er forhåbenlig en der kan svare dig på dit spørgsmål.

> [...]

Hej Lars

Ja det er korrekt, men i følge det link du selv gav om fundans fandt jeg:

__KLIP__
3. Fundats:
Formålet med gruppen er diskussion af børnerelaterede emner,
så som:

* Graviditet og fødsel
* Ernæring / kostvaner
Etc... __KLIP__

Dvs. at det er ok at spørge om piercingen som Carina gjorde, da den i denne
forbindelse har noget med graviditet at gøre!

Mvh Melanie

Fra : Carina Kristensen

Dato : 09-07-05 21:15

Jeg har såmænd allerede pillet den ud... selvom jeg ikke er blevet gravid
endnu (ikke hvad jeg ved af ihvertfald
Det var kun for at høre jeres andres erfaringer..

Jack Rubini... Ham fra par på prøve?

Fra : Carina Kristensen

Dato : 09-07-05 21:47

Fra : Melanie

Dato : 09-07-05 22:00

Fra : Melanie

Dato : 09-07-05 22:16

Fra : Carina Kristensen

Dato : 09-07-05 21:58

Fra : Melanie

Dato : 09-07-05 22:08

> [...]
> endnu (ikke hvad jeg ved af ihvertfald
> Det var kun for at høre jeres andres erfaringer..

Smiler. Lyder til vi er i samme båd. Jeg har ikke set par på prøve, derved
svar skyldig. Han er høj og tynd med langt sort hår (var i hvert fald sidst
jeg så ham).
Er du også ved at "prøve" at blive gravid?

Mvh Melanie

Fra : Carina Kristensen

Dato : 09-07-05 23:39

Jeg tror ikke at der er mange som hedder Jack Rubini som har en piercer
forretning i Kbh... så det er da helt sikkert ham Så i tv´et at der
arbejder en dreng med mange piercinger og så briller i hans forretning.

Ja det er det jeg prøver på

Jeg mente nu heller ikke at det var helt forkert at sende dette indlæg til
denne NG... men altså folk brokker sig i alle grupper over at folk poster
forkert... så jeg gider slet ikke at læse om det mere

Fra : Melanie

Dato : 09-07-05 23:51

> Ja det er det jeg prøver på

Ihh hvor skægt. Projektet starter her om ca. 14 dage. Der er ca. 1 uge til
min menses nu og vi er ikke startet endnu, da det lige skal passe med efter
mine eksammener i medio marts. Jeg har regnet mig frem til at lykkedes det i
første forsøg bliver der hvis alt går vel et medio april barn. Derved skulle
jeg have 4 uger at "løbe" på hvis barnet vil ud før. Er startet med at tage
folsyre og har fået ny allergi medicin som foster ikke tager skade af.
Skriv endelig hvordan det går jer. Du kan skrive til mig privat hvis du har
lyst. Mail: "mitnavn"@dinven.dk Indsæt mit navn hvor der er "mitnavn".

Mvh Melanie