Opgaver på nettet til skolebørn??
Fra : Conny Nielsen

Dato : 08-07-05 09:45

Hejsa!

Jeg søger nogle opgaver man kan printe ud. Sådan nogle der henvender sig til
nye skolebørn, måske også lidt yngere.
Er der nogen der kender en god side? Det skal være noget med at tælle, tegne
streger mellem ting der passer sammen, labyrinter og i den stil.

Hvis jeg finder nogle gode selv, skal jeg nok lige "smide" dem her

På forhånd tak

Conny

Fra : Melanie

Dato : 08-07-05 10:14

"Conny Nielsen" <connyagnethe@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tegne streger mellem ting der passer sammen, labyrinter og i den stil.
>
> Hvis jeg finder nogle gode selv, skal jeg nok lige "smide" dem her

Hej Conny

Jeg tog lige en tur på Google. Skrev : underholdning tegning. Der fandet jeg
ret meget. Bla. :
http://www.syxy.com/guideweb/?browse=/Kids_and_Teens/International/Dansk/Underholdning/
som jeg klikkede videre på og fandt : http://www.bornesiden.dk/

Der er sikkert meget mere, men nu har du da et sted at kigge. God sommer.

Mvh Melanie

Fra : Conny Nielsen

Dato : 08-07-05 16:42

> Jeg tog lige en tur på Google. Skrev : underholdning tegning. Der fandet
> jeg ret meget.

sidder med lidt røde ører Jeg har søgt på: skoleopgaver, aktivitetsbog,
opgaver til børn og nok 30 andre ord. Jeg fandt stort set intet af det jeg
søgte Men jeg vil da prøve at søge på underholdning tegning. Det var
bare ikke lige det jeg tænkte Så fedt!!!! OG TAK

MVH

Conny

Fra : Rikke & Per

Dato : 08-07-05 17:07

> [...]
> tegne streger mellem ting der passer sammen, labyrinter og i den stil.
>
> Hvis jeg finder nogle gode selv, skal jeg nok lige "smide" dem her

Prøv at gå ind på www.gratisting.dk søg på "for børn" der er der links til
alverdens spilsider for børn med opgaver, tegninger mv.

Mvh Rikke

Fra : Rikke Mors

Dato : 08-07-05 17:43

Conny Nielsen wrote:
> [...]
> streger mellem ting der passer sammen, labyrinter og i den stil.
>
> Hvis jeg finder nogle gode selv, skal jeg nok lige "smide" dem her

Hvis det også gælder små nemme matematikopgaver, kan man gå ind på
www.matematikbogen.dk hvor der findes opgaver til alle klassetrin.

Rikke Mors

Fra : Conny Nielsen

Dato : 10-07-05 17:18

> Hvis det også gælder små nemme matematikopgaver, kan man gå ind på
> www.matematikbogen.dk hvor der findes opgaver til alle klassetrin.
>
> Rikke Mors

Takker, noget af det kan i hvert fald bruges

MVH

Conny

Fra : Ma~

Dato : 26-08-05 11:43

Conny Nielsen skrev i <news:_1rze.16$dR3.10@news.get2net.dk>:

> Er der nogen der kender en god side? Det skal være noget med at tælle,
> tegne streger mellem ting der passer sammen, labyrinter og i den stil.

Jeg kan huske jeg havde downloadet et labyrint program engang
man kunne selv vælge sværhedsgraden og så tegnede den en labyrint
og så var det jo bare at printe så mange ud man ville have...

Hvis man så er lidt kreativ og sætter tal eller bogstaver ind i
sin labyrint så der dannes et ord som hvad vi skal have til
aftensmad tror jeg det er lykken.

Kig på http://www.wordboosters.com/more/ math-a-maze
http://www.dirfile.com/maze_maker.htm osv

Ma~