nedløbsrefleksen
Fra : Mus

Dato : 01-07-05 13:07

Efter lang tids bøvl med amningen vil Anna endelig have lidt mad igen. Men
nu virker min nedløbsrefleks ikke.

Jeg har så hørt at man kan få en næsespray for at få nedløbsrefleksen i
gang. Nogen der har erfaring med dette? Kan det anbefales? Hvor længe kan
man blive ved at bruge den?

Har det skidt med at hun ikke får, nu hun endelig gerne vil have. Hun har
kun taget 120 g på i denne uge.
Alternativet bliver MME, som allerede er købt.

Hmm måske er det varmen. Er det normalt de ikke tager så meget på i varmen
og ikke rigtigt vil spise.

Ellers nogle gode råd?

LN

Fra : Inger Marie Brunsgaa~

Dato : 08-07-05 12:19

"Mus" <Bastian@sol.dk> wrote in

> [...]
> Alternativet bliver MME, som allerede er købt.
>
> Hmm måske er det varmen. Er det normalt de ikke tager så meget på i

Jeg har ikke nogle gode råd, men jeg vil lige høre hvordan det går her
en uge efter?

--
Inger Marie Brunsgaard
Please remove "nospam_" from my email adress if you reply to my message

Fra : Mus

Dato : 12-07-05 11:17

he he nedløbsrefleksen er der igen uden spray men nåede at få den købt, men
nu spiser lillepigen ikke igen.

Træls

LN