Sims?
Fra : Marianne

Dato : 28-06-05 15:05

Hej

Min datter (5 år) vil garanteret være vild med at spille Sims. Jeg har kun
'deluxe' udgaven selv - findes der mon en mere børneegnet version? Det er
mest det med at klæde dukkerne på og indrette husene, jeg tror trækker.

mvh
marianne

Fra : Cat

Dato : 28-06-05 18:15

Marianne skrev:
> [...]
> 'deluxe' udgaven selv - findes der mon en mere børneegnet version? Det er
> mest det med at klæde dukkerne på og indrette husene, jeg tror trækker.

Min søn på 7 spiller meget godt sammen med mig. Mon ikke hun hurtigt
finder ud af det? Det med tøjet findes vist kun i den 'voksne' udgave.
Det er jo også den, der er spændende, for det er den, mor spiller

Bare husk at give hende nok af penge, at spille med, så hun kan købe
alt, hvad hun vil, for hun kan nok ikke rigtigt overskue at få dem til
at tjene penge nok til indretningen.

Tine

Fra : Carina Kristensen

Dato : 28-06-05 18:31

ja der findes jo snyde koder så man har MASSER af penge... enten kan man

uendeligt med penge (den koder kender jeg så ikke)... eller også kan man
fylde op med 10.000 dollars ved at trykke noed simpelt..

Fra : Cat

Dato : 28-06-05 19:28

Carina Kristensen skrev:
> [...]
> uendeligt med penge (den koder kender jeg så ikke)... eller også kan man
> fylde op med 10.000 dollars ved at trykke noed simpelt..

Det var sådan set også det jeg mente

Tine

(Alt+C så skriver man motherlode)

Fra : Carina Kristensen

Dato : 28-06-05 19:32

jeps..

Fra : tina

Dato : 29-06-05 07:13

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 'deluxe' udgaven selv - findes der mon en mere børneegnet version? Det er
> mest det med at klæde dukkerne på og indrette husene, jeg tror trækker.

Jeg syntes sims2 er den bedste til det formål. Der er mange flere valg, man
kan ændre hovedform, stor/lille næse hvordan skal hagen se ud, hvilken
øjenfarve, hvilken make up skal de have osv osv, der er enormt mange
muligheder, også med tøj der er mange flere muligheder i sims 2.

I byggedelen kan man bygge mange etager og kældre, man kan sågar bygge huse
der ligger under vandet. Det er simpelthen et genialt spil. Mine børn på 5
og 7 spiller det meget.

Det eneste minus jeg syntes der er er juhuu scenerne, i forhold til børnene,
men hva de skal jo lære det. Min den lille siger så mor nu hygger de
*griner*

Tina