tar: Removing leading `/' from member name~
Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 03-07-05 16:22

Jeg har en kommando plus output som følgende:
$tar -cZfv /backup/back-23232.tgz /prebackup/sitename.dk/Zipped/*
tar: Removing leading `/' from member names
tar: Child returned status 2
tar: Error exit delayed from previous errors

Nogen der ved hvorfor og hvordan det undgåes så den gør sit job færdigt?

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 03-07-05 16:23

Jesper Staun Hansen wrote:
> [...]
> tar: Error exit delayed from previous errors
>

> Nogen der ved hvorfor og hvordan det undgåes så den gør sit job færdigt?
glemte:
tar (GNU tar) 1.15.1

Fra : Kent Friis

Dato : 03-07-05 16:40

Den Sun, 03 Jul 2005 17:22:24 +0200 skrev Jesper Staun Hansen:
> [...]
> tar: Error exit delayed from previous errors
>
> Nogen der ved hvorfor og hvordan det undgåes så den gør sit job færdigt?

Supporterer din version af compress filer på over 2 GB?

Mvh
Kent
--
Hard work may pay off in the long run, but lazyness pays off right now.