VIm på ny maskine
Fra : Kim Emax

Dato : 01-07-05 21:33

Hey

Jeg har installeret en ny maskine med RH9 og identiske VIm 6.3
opsætninger, men af en eller anden underlig grund er min farvesyntax
gone! Det samme gælder historikken på commando linien, når jeg vælger /
og så prøver at bladre med piletasterne så skriver den <up><down> i
stedet. Hvad har jeg overset?

--
Take Care
Kim Emax - master|minds - Vi tænker IT for dig...

Fra : Jorgen Rhode Jensen

Dato : 02-07-05 10:53

On 2005-07-01, Kim Emax <newsgroups@emax.dk> wrote:

Jeg ville nok overvejer om jeg har fået min .vimrc fil med over på den
nye maskine for de relevante bruger.

(jrj@bean)$ cat .vimrc
syntax on
(jrj@bean)$

Så er der på magisk vis syntax highlighting på.
Husk at det ikke er alle maskiner der meget at vi skal være et symlink
til vim.

/Jorgen

Fra : Kim Emax

Dato : 02-07-05 16:37

Jorgen Rhode Jensen wrote:
> [...]
>
> Så er der på magisk vis syntax highlighting på.
> Husk at det ikke er alle maskiner der meget at vi skal være et symlink

Alt det var der styr på, jeg fandt ud af at jeg ikke havde fået
installeret vim-enhanced på den nye server.

Skal vi aldrig ha en bajer, jeg drikker classic. Måske på næste års
kanotur?

/Kim