Debian testing - sources.list med non-US?
Fra : Stig Sørensen

Dato : 01-07-05 19:12

Hej.

Hvad er de korrekte linjer i sources.list for non-US?
Ved apt-setup forslår den ikke selv at tilføje non-US

Jeg har følgende

deb ftp://ftp.us.debian.org/debian/ testing main non-free contrib
deb-src ftp://ftp.us.debian.org/debian/ testing main non-free contrib
deb ftp://ftp.us.debian.org/debian-non-US/ testing/non-US main non-free contrib
deb-src ftp://ftp.us.debian.org/debian-non-US/ testing/non-US main
non-free contrib

Men de er forkerte, er fundet på en side i google.

Fra : Peter Makholm

Dato : 01-07-05 19:19

Stig Sørensen <no@mail.nospam> writes:

> Hvad er de korrekte linjer i sources.list for non-US?
> Ved apt-setup forslår den ikke selv at tilføje non-US

Hvad er det i non-us du har brug for? non-us er død, der burde ikke
være nogle nødvendige pakker deri.

--
Peter Makholm | The four letter word beginning with L?
peter@makholm.net | It's life, love, libc or lisp

Fra : Christian Iversen

Dato : 01-07-05 19:25

Peter Makholm wrote:

> Hvad er det i non-us du har brug for? non-us er død, der burde ikke
> være nogle nødvendige pakker deri.

Interessant - er de blevet merged, eller hedder de noget andet nu?

--
M.V.H
Christian Iversen

Fra : Henrik Christian Gro~

Dato : 01-07-05 21:36

Christian Iversen <chrivers@iversen-net.dk> writes:

> Interessant - er de blevet merged, eller hedder de noget andet nu?

USA'nerne har ændret deres lovgivning så de programmer det tidligere var
nødvendigt at putte i non-US nu kan være i main.

..Henrik

--
if the user is truly dumber than you are, he will defeat you by doing
something else so dumb that it never even occurred to you.

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 06-07-05 13:27

Henrik Christian Grove <grove@sslug.dk> hit the keyboard.
Afterwards the following was on the screen:

> USA'nerne har ændret deres lovgivning så de programmer det tidligere var
> nødvendigt at putte i non-US nu kan være i main.

Hvordan kan det så være at der stadig ligger nogle få programmer i
non-us (gutenbrowser, ssh-aspass, tripwire mm.) - er det bare fordi
der ikke er ryddet op i non-us efter den er død?

/Rasmus

checkuary, n:
The thirteenth month of the year. Begins New Year's Day and ends
when a person stops absentmindedly writing the old year on his checks.

Fra : Stig Sørensen

Dato : 01-07-05 19:38

On Fri, 01 Jul 2005 20:19:20 +0200, Peter Makholm wrote:

> Hvad er det i non-us du har brug for? non-us er død, der burde ikke
> være nogle nødvendige pakker deri.

Det var bare fordi jeg ikke kunne finde hdparm ved at søge efter det. Men
jeg fandt det til sidst.