USB konflikt mellem Centos og vmware
Fra : roeret

Dato : 28-06-05 20:50

Hej NG

Jeg har (forsøgt) at få en Polar usb-læser op at køre i XP i vmware. Det er
på nuværende tidspunkt ikke lykkedes og det ser ud til at min linux
(moderpc) har "sat sig" på den. Er der en venlig sjæl der kan fortælle
hvilke device drivere det drejer sig om??

min /dev indeholder ikke noget "genkendeligt" usb

indhold af /dev/hotpluck:

blacklist ieee1394.agent pci tape.agent usb.handmap
dasd.agent input.agent pci.agent usb usb.rc
firmware.agent input.rc pci.rc usb.agent usb.usermap
hotplug.functions net.agent scsi.agent usb.distmap

indhold af Blacklist:
bluefw bluefw.usermap libsane.usermap libusbscanner usbcam

Andre gode tip (evt til at "blackliste" driveren fra linux vil blive
modtaget med kyshånd!!

på forhånd mange tak

martin rørdam, en "desperat" indehaver af et dyrt (lettere ubrugeligt)
pulsur!

Fra : Hans Hvelplund Odbor~

Dato : 01-07-05 13:23

Jeg ved ikke om det hjælper dig, men svjh skal usb-storage være kompileret
som module i din kerne.

Virker din usb-læser i linux? hvad siger lsmod?