flytte system HDD over på nyt bundkort med~
Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-06-05 18:32

Jeg skal have flyttet min system HDD over på en anden maskine, med 2 CPU'er
på bundkortet.
Hvordan kan jeg forvente at en alm. XP Home vil klare den opvågning?

Ivar Madsen
Der har faaet sat en web (mediawiki) server op. milli.dk

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-06-05 18:34

Ivar Madsen wrote:

> Jeg skal have flyttet min system HDD over på en anden maskine, med 2
> CPU'er på bundkortet.
> Hvordan kan jeg forvente at en alm. XP Home vil klare den opvågning?

UPS det skulle have været windows gruppen, jeg har liggende lige over denne
i gruppe listen.

Men hvordan kan jeg forvente at min Mandrake 10.1 kan klare det?

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 16-06-05 19:39

Ivar Madsen wrote:

> UPS det skulle have været windows gruppen, jeg har liggende lige over denne
> i gruppe listen.
>
> Men hvordan kan jeg forvente at min Mandrake 10.1 kan klare det?

Jeg gjorde selv øvelsen for et par år siden, og du skal blot vælge en
SMP kerne for at udnytte begge CPU'er.

Jørn

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 16-06-05 18:34

Ivar Madsen <spam.news.cc@milli.dk> writes:

> Jeg skal have flyttet min system HDD over på en anden maskine, med 2 CPU'er
> på bundkortet.
> Hvordan kan jeg forvente at en alm. XP Home vil klare den opvågning?

XP Home understøtter så vidt jeg ved ikke to CPU'er.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://www.unixsnedkeren.dk - Unix, Java, Web, Netværk, Århus