MS Windows
briani 27239
Proceslinie - flere programmer i samme kna~
Fra : Ukendt

Dato : 15-07-05 20:53

Kan disse programmer eller websider skilles ad på proceslinien når XP har
lagt dem sammen i én knap?

Michael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-07-05 22:08

Trekroner skrev:

>Kan disse programmer eller websider skilles ad på proceslinien når XP har
>lagt dem sammen i én knap?

Højreklik på proceslinjen, Egenskaber => Taskbar => Fjern flueben
ved »Group similar taskbuttons«.

Du må selv translate it to danish, men det skulle være til at
finde ud af.
--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-05 14:16

> Højreklik på proceslinjen, Egenskaber => Taskbar => Fjern flueben
> ved »Group similar taskbuttons«.

Tak for hjælpen - det hjalp. Sent svar pga. ferie....

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej