MS Windows
briani 27239
Forbindelsen afbrydes?
Fra : Martin Ploug

Dato : 13-07-05 17:33

Hej

I Windows XP:

Når man er på en hjemmeside og der kommer et ikon med en rød cirkel med
en tværgående rød streg igennem (ligesom et skilt) ud for cursoren betyder
det
vist at forbindelsen til internettet er afbrudt - er det ikke rigtigt
forstået?

Hvis jo - hvor er det så man tilslutter forbindelsen, er det nede i højre
hjørne?

Er der et sted, hvor man kan sætte en indstilling. så forbindelsen kun
bliver brudt, når man slukker computeren eller der er udfald på
forbindelsen?
Det er bredbånd fra TDC.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : kim petersen

Dato : 13-07-05 18:33

"Martin Ploug" <mploug@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der et sted, hvor man kan sætte en indstilling. så forbindelsen kun
> bliver brudt, når man slukker computeren eller der er udfald på

Hvis jeg ikke husker helt forkert
så er det ikke forbindelsen der bliver afbrudt.
Er det ikke oven over siden eller nede i bunden
der bliver vist en tværgående rød streg igennem .
Hilsen kim

Fra : Martin Ploug

Dato : 13-07-05 18:59

> Hvis jeg ikke husker helt forkert
> så er det ikke forbindelsen der bliver afbrudt.
> Er det ikke oven over siden eller nede i bunden
> der bliver vist en tværgående rød streg igennem .
> Hilsen kim

Ikonet / symbolet bliver vist ud for curoren (følger med cursoren),
når man klikker på / holder cursoren over links.

(Måske er der sammen med den røde cirkel også en lys firkant).

- Martin

Fra : kim petersen

Dato : 13-07-05 19:49

> [...]
> når man klikker på / holder cursoren over links.
>
> (Måske er der sammen med den røde cirkel også en lys firkant).

Hej igen.
Jeg mener lige på stående fod at det er :

ET pop-up-vindue blev blokeret.
Hilsen kim

Fra : bb

Dato : 14-07-05 14:57

Davs

Måske dette: Filer--> fjern fluebenet i - arbejd offline
undgå det ved : Funktioner --> internetindstillinger --> Forbindelser -->
prik i - ring aldrig til en forbindelse

håber dette løser problemet

v/bb