Pegefølsomknap !
Fra : Peder Nielsen

Dato : 03-06-01 15:41

Jeg har problemer med at se pegefølsomme knapper som er lavet i Frontspage,
det gælder både min egen side på http://home.worldonline.dk/~17162594/ især
under folkevalgte og andres sider, hvad kan der være galt ?
Jeg bruger IE 5.5 , win 98 og der er installeret frontspage 2000 på
maskinen.

Fra : Santa AKA ?

Dato : 19-06-01 21:50

kender ingen løsning til dit problem, men vil bare lige sige, at din side
fungere som den skal (top mv, virker ihvertfald fint...) så problemet ligger
nok på din egen pc :)

Bedst Regards
Santa AKA ?