kvinder, hvordan skal de forføres?
Fra : Thomas

Dato : 03-06-01 15:17

Howdy

Nu blander jeg mig lidt igen.. Hvordan skal en pige/kvinde
scores/forføres?

Jeg har nemlig den uheldige egenskab at jeg er fandens genert, når jeg
ikke kender folk. Aner ikke hvad jeg skal snakke om, hvis jeg løb ind i
en pige på et diskotek/værtshus (har sådan på fornemmeren at "sikke dog
et regnvejr vi har udenfor" nok ikke er den bedste score replik).
Resultatet har været at jeg faktisk aldrig har scoret når jeg har været
i byen og feste. Hvordan pokker
kommer man tæt på sådan en vidunderlig skabning, som kvinden er?

De få gange hvor jeg har været, ahem, "heldig", er det stortset mig der
er blevet scoret!!!

Nogen der kan komme med et par gyldne råd om taktik osv, til næste gang
jeg skal i byen?? *GG*

Hilsen
Thomas

Fra : Cowey

Dato : 03-06-01 17:04

"Thomas" <nobody@nowhere.at.all> skrev i en meddelelse
> Howdy
>
> Nu blander jeg mig lidt igen.. Hvordan skal en pige/kvinde
> scores/forføres?

Tja Thomas hver eneste kvinde er forskellig og skal scores på forskellige
måder.
Dvs. at vi tænder allle på noget forskelligt ved mænd.
Så det er lidt svært at komme med et eller mange gode råd, da der er
millioner kvinder, dvs millioner måder at score på!
Men en lille gylden regel for både mænd såvel som kvinder er først at finde
ud af med sig selv hvilken slags type/personlighed man er til. og derefter
kan man både hurtig se hvilken pige/mand man vil have succes med at "score"
Jeg vil mene at det vigtigste er at være afklaret med sig selv ind man
begiver sig ud i den mangfoldige verden!

Mvh Mirian

Fra : Hanne L

Dato : 03-06-01 22:48

Cowey skrev i en meddelelse news:detS6.432$R84.64181@news010.worldonline.dk...

Kære Thomas og Mirian

> Tja Thomas hver eneste kvinde er forskellig og skal scores på forskellige
> måder.

Jeg kan da godt huske, jeg er blevet scoret, men ellers
synes jeg bedst om, når man har fælles fornøjelse ud af
den side af sagen.
Altså nogle smil, lidt flirt, begyndende snak, der såmænd
ikke behøver at handle om storpolitik, hvis bare man kan
mærke, interessen er gensidig.
Det kan være svært at begynde at snakke med en, man
er lun på, men jeg plejede altid at sige til mig selv, at det
værste, der kunne ske, var at han sagde nej, fordi han
ikke var interesseret.
Og så er det lige præcis der, man skal tage sig selv i
nakken og ikke føle sig dum, uinteressant eller kasseret.
Alle kan jo nemlig ikke gå rundt og synes, man er det
ottende vidunder i denne verden.
Er man genert, er det selvfølgelig sværere, man kast dig
ud i det Thomas og begynd f.eks. at øve dig ved at snakke
med kvinder, du IKKE er interesseret i på en romantisk
måde.

> Dvs. at vi tænder allle på noget forskelligt ved mænd.

Og heldigvis da, så er der jo nogen til alle *S*

> Så det er lidt svært at komme med et eller mange gode råd, da der er
> millioner kvinder, dvs millioner måder at score på!

Og så er der lige de kvinder, som bedst kan lide at være
dem, der scorer.

> [...]
> kan man både hurtig se hvilken pige/mand man vil have succes med at "score"

Se, det er jeg ikke enig med dig i. Det er at låse sig
selv fast. Når jeg tænker tilbage på de mænd, jeg har
kendt i mit liv, repræsenterer de nogle meget forskellige
personligheder. Den, man forelsker sig i, er jo oftest en
blanding af mange forskellige ting. Og hver ny mand har
for mig været en ny blanding, selvom jeg kan se, at mange
af dem har været meget stærke personligheder.

> Jeg vil mene at det vigtigste er at være afklaret med sig selv ind man
> begiver sig ud i den mangfoldige verden!

Det er jeg enig med dig i.
Man skal først og fremmest kunne lide sig selv og kunne
se sine egne kvaliteter uden at være narcissist.

--
Kærlig hilsen
Hanne L

"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Cowey

Dato : 04-06-01 22:28

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Cowey skrev i en meddelelse

> Jeg kan da godt huske, jeg er blevet scoret, men ellers
> synes jeg bedst om, når man har fælles fornøjelse ud af
> den side af sagen.

Ja Hanne jeg vil da give dig ret i at ordet "score" ikke er det mest
perfekte ord at bruge, da det måske lyder lidt brutalt, men det var nu det
ord Thomas startede op med, så jeg fulgte efter!!
Men men jeg vil da også mene at det at "score" er en fælles sag og at ordet
"score" er misvisende i den retning!
Måske et nyt debatoplæg...hvilken ord kan erstatte ordet "score" så alle
parter er tilfredse????

> [...]
> for mig været en ny blanding, selvom jeg kan se, at mange
> af dem har været meget stærke personligheder.

Hm.. personlighederne vil nok til dels være forskellige, men jeg vil nu
stadigvæk mene at man søger de samme ting ved partneren.
Lettere forklaret ved at der altid vil være noget du ikke kan lide eks. at
de er tykke/tynde, sorte/hvide, høje/små,
karriemenneske/Famillimenneske...ja jeg kan blive ved. Man vælger altid
noget fra, dvs man vælger noget i samme retning!
Kan du følge mig???

Mvh Mirian

Fra : Hanne L

Dato : 12-06-01 09:14

Cowey skrev i en meddelelse news:64TS6.1829$R84.419247@news010.worldonline.dk...

Hej Mirian

Hanne L skrev

> [...]
> "score" er misvisende i den retning!
> Måske et nyt debatoplæg...hvilken ord kan erstatte ordet "score" så alle

Jeg har ikke noget bud, men kan da sige, at grunden til, at
jeg reagerer på ordet, er, at jeg aldrig er gået i byen for at
score. Gør man det, lyder det for mig, som om man er ret
ligeglad med, hvem man får fat på, bare man får nogen med
hjem.
Jeg har da taget nogen med hjem samme aften, jeg har mødt
ham. Jeg vil ikke lyde hellig, men jeg har ikke haft den tanke
bagefter, at HA, der scorede jeg lige en steg. Han blev valgt,
fordi vi snakkede godt sammen, grinede af de samme ting,
eller bare fordi han havde dejlige øjne og hænder.
Det har bare aldrig været formålet med at gå i byen.

> [...]
> karriemenneske/Famillimenneske...ja jeg kan blive ved. Man vælger altid
> noget fra, dvs man vælger noget i samme retning!

Jeg kan sagtens følge dig, og tygger stadig på den *GGG*.
Prøver at være enig med dig, men tager så dine eksempler
et for et, da jeg stadig er usikker.

Jeg har kommet sammen med en lang tynd fyr på196 cm.
Mine to sidste børns far er 168 cm og vejede på et tidspunkt
97 kg, men jeg elskede ham.

Jeg har aldrig været sammen med en sort mand, men synes,
det kunne være spændende. Jeg tænder derimod ikke på
sydeuropæiske typer, altså dem med sort hår og brune øjne.
Men har kendt både mørkhårede og lyshårede.

Har aldrig kendt en karrieremand, fordi han nok ikke kom de
samme steder som jeg. Ideologisk set risikerede han også
at støde mod min livsopfattelse

Familiemenneske bliver man, hvis man har børn, om man vil
det eller ej, i hvert fald for en tid. Til nød på skift.

Når jeg tidligere læste kontaktannoncer, sprang jeg altid dem
over, hvor han vejede under 75 kg, fordi jeg en gang havde
en meget spinkel kæreste, som jeg havde det dårligt med at
ligge ovenpå, da jeg var bange for at mase ham. Jeg syntes
heller ikke, der var meget mand i ham.

Min nuværende kæreste vejer 65 kg, og jeg er ikke spor
bange for at ligge ovenpå ham, selvom jeg vejer 15 kg
mere end dengang, jeg kendte den anden *GGG*. Og
han er så sandelig en mand med stort M.

Så alt i alt må jeg konkludere, at der for mig ikke findes
noget bestemt mønster, men at det er den enkelte mand
med hans særlige personlighed, udstråling, udseende og
whatever, som tænder mig uanset højde, drøjde og andre
ting.

Fra : Chokmah

Dato : 03-06-01 17:18

"Thomas" <nobody@nowhere.at.all> skrev i en meddelelse
> Howdy
>
> Nu blander jeg mig lidt igen..

jamen det er jo det nærværende forum er her for :)

> Hvordan skal en pige/kvinde
> scores/forføres?

Øhhh ??? ja det kommer jo an på hvem man er og hvem man vil score , hvis du
vil satse på det sikrere så hæver du 400 kr og går på bordel også kan det
ikke gå galt.
hvis det er en eller anden cafe nips du har i tankerne ? ja det ved jeg sgu
ikke ... d ajeg var ung var dte nok at stå og læse information og sige uden
at begynde at skrige af grin at man var en hund efter frasnske film & urthe
te :)
i sandhedens tjenstre ga det vist arldirg resultat ... jeg tror sgu ikke
rigtigt kvinder kan scores hvis de gerne vil så kommer de af sig selv - så
er ens opgave bare ikke at skræmme dem væk - hvis det eller er en man gerne
vil *score*

> [...]
> en pige på et diskotek/værtshus (har sådan på fornemmeren at "sikke dog
> et regnvejr vi har udenfor" nok ikke er den bedste score replik).

Den kan well være lieg så go som alle andre ...nu ved jeg ikke hvordan du
korspondere adfærdsmæsigt med alkohold ?
men jeg vil tror hvis du ikke er for fikseret på selve scorinegn og prøver
at ha det lidt skægt og løsner stemningen op med noget ild vand mon så ikke
der skulle være bull på et tids punkt ?
*bull = ( dard når man rammer midt i skiven )

> Resultatet har været at jeg faktisk aldrig har scoret når jeg har været
> i byen og feste. Hvordan pokker
> kommer man tæt på sådan en vidunderlig skabning, som kvinden er?

Bordel eller prøv div kontakt steder på nettet der er en del ekserter i
gruppem med scor datting under uret - ja vi har faktisk lige haft et par der
blev gift som sgu mødte hiananden under urete , ikk Bente & Carsten :) ?

> De få gange hvor jeg har været, ahem, "heldig", er det stortset mig der
> er blevet scoret!!!

jamen det er jo det jeg siger .... slap af og lad tinegen gå derres gang
..... lad være med at fiksere dig for meget på det med mindre du slevfølig
falder på røwen og bliver forelsket.

> Nogen der kan komme med et par gyldne råd om taktik osv, til næste gang
> jeg skal i byen?? *GG*

I byen ... lad være med at sigte for højt gå på den sidste i Århus start med
en stiv grønlænder der ikke ubetinget har intakt tandsæt ( brug gummi )
når du så har stivet debuen af så kan du jo begynde at arbejde dig op i mod
hvad du godt ku tænke dig ? sådan var det ihvertilfæled for 16 år siden.
MvH
Bo.

Fra : Knold

Dato : 04-06-01 10:05

"Chokmah" <chokmah777@hotmail.com skift 777 med 999>
skrev i en meddelelse news:9fdnsq$vp$1@sunsite.dk...

Hej Thomas og Bo

> jamen det er jo det nærværende forum er her for :)

Så sandt så sandt

> [...]
du
> vil satse på det sikrere så hæver du 400 kr og går på bordel også kan det

Det må være længe siden du har været uden for en dør Bo *gg* kun 400,- til
bordel, eller massageklinik, så går det sgu da for alvor galt.

> [...]
> rigtigt kvinder kan scores hvis de gerne vil så kommer de af sig selv - så
> er ens opgave bare ikke at skræmme dem væk - hvis det eller er en man

Det er nemlig rigtigt. Og dem der ikke kommer selv, har jf. mine erfaringer
ikke været værd at løbe efter. Jeg har altid flirtet meget, og gerne med
flere
på en gang. Med at flirte mener jeg ikke lige på og hårdt, men at vise
interesse,
lytte til, snakke med, huske hvad man snakkede om sidst man mødtes samt
give noget så "gammeldags" som komplimenter, vel at mærke når de er ment.
Undervejs i min flirten har jeg altid fået fortalt et par vigtige ting om
mig og
parrelationer eller sexrelationer. 1. Jeg er ikke til engangsknald, to er
for lidt
2. Jeg har aldrig været gift på papiret, og bliver det aldrig..på papiret

3. "Pralet" med at jeg var doven, så hvis de ikke selv kom og satte sig på
mit skød, så gad jeg ikke og som rossinen i pølseenden 4. Jeg var
trofast,
men ikke monogam, hvilket jeg så ikke kan sige mere eftersom jeg sgu af
ren lyst har været det i 3 år nu.

Bedre end børsnoteringerne i New York. Nej pjat til side. Mænd måler altid
sig selv op mod andre mænd, det har de gjort siden de var så små, at tøser
var det værste der fandes på jord. Derfor er det ikke smarte replikker,
eller
vittigheder der tæller, og tungen ud af halsen duer slet ikke. Når man er i
krig,
vinder man kun hvis studerer og lærer af fjenden, og fjendens taktik og da
alle kneb gælder både i krig og kærlighed, så gør det samme her: Lær af
kvinderne. Lyt, istedet for at lede efter næste "scorereplik", spørg for at
lytte
mere, kom gerne med små korte kommentarer, men forlad ikke emnet:
hendes/deres verden, med mindre hun/de spørger til din verden, men
lad være med at svare som andre mænd, puds ikke fjerdragten, det er
kvinden/kvinderne foran dig det handler om, ikke de andre kamphaner

Det er vel heller det dårligste at blive udsat for skulle jeg mene. Og når
du
nu har den erfaring, så prøv at kigge på din egen adfærd de gange. Ser du
ordentligt efter vil du måske opdage, hvad kvinderne finder attraktivt ved
netop dig. Dyrk så det du finder, og glem alle "Karl S"erne, og glem i hvert
fald at efterligne dem.

Kan ikke komme på mere, da min sidste "scoring" holder endnu så......

> [...]
mod
> hvad du godt ku tænke dig ? sådan var det ihvertilfæled for 16 år siden.

Bo forhelvede. Det her er DSS og ikke en skurvogn, eller en havneknejpe for
30 år siden, manden stiller sgu et relevant og alvorligt spørgsmål.

Venlig Hilsen
Knold

Fra : John Sahl

Dato : 04-06-01 10:18

"Knold" <h.olsen@12mail.dk> wrote in message
> Det må være længe siden du har været uden for en dør Bo *gg* kun 400,-
til
> bordel, eller massageklinik, så går det sgu da for alvor galt.

Ellers gør som jeg, inden Sabina og jeg mødtes snakkede vi sammen
og lærte på den måde hinanden at kende på en helt anden måde end
man ville på et tilfældigt diskotek (Og jeg har mere end _rigelig_
erfaring
med at score på diskoteker)

Brug så de 400kr til en billet til pigen så i kan mødes, eller maden til
den middag i kan mødes over. (Jeg brugte dem til at give til benzinen
til Sabinas, søsters kærestes bil, da vi pludselig en aften/nat
besluttede
at mødes i Ålborg og de kørte hende der op.

Så 400kr kan være nok, i hvert fald som en start

<internal mode on>
"Gad vide om man havde fået en med bedre motorik
hvis man havde givet mere end 400kr?"
</internal mode off>

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se en forsmag på vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Chokmah

Dato : 04-06-01 13:30

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> "Knold" <h.olsen@12mail.dk> wrote in message
HI John :)

> <internal mode on>
> "Gad vide om man havde fået en med bedre motorik
> hvis man havde givet mere end 400kr?"
> </internal mode off>

Tjaa efter som det var søsteren der stod for trasporten og modtog pengen så
må det well være mest oplagt at spørge hende :) ?
MvH
Bo

Fra : John Sahl

Dato : 04-06-01 17:34

"Chokmah" <chokmah777@hotmail.com skift 777 med 999> wrote in message
> Tjaa efter som det var søsteren der stod for trasporten og modtog
pengen så
> må det well være mest oplagt at spørge hende :) ?

Hmmm, mon jeg kan få noget refusion for manglende varedeklaration eller
skal jeg regne med at garantiperioden er udløbet?

(Det skal retfærdigvis siges at fin-motorikken fungere yderst behageligt

modellen, det er udelukkende grov-motorikken der driller *G*)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-06-01 18:30

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> wrote in message
> pengen så

jeg tvivler på at hun ville kende noget til det... eftersom hun kun
havde kendt mig i omkirng 6 mdr på daværende tidspunkt*G*

> Hmmm, mon jeg kan få noget refusion for manglende varedeklaration
eller
> skal jeg regne med at garantiperioden er udløbet?

jeg tror godt du kan regne med at den er udløbet...... men ellers må du
jo skifte mig ud med en yngere mere kontrollabel model.... det er set
sket før

> (Det skal retfærdigvis siges at fin-motorikken fungere yderst
behageligt
> på
> modellen, det er udelukkende grov-motorikken der driller *G*)

ja ja.. jeg kan sku ikke gøre for at du spænder ben for mig*G*
--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : John Sahl

Dato : 04-06-01 18:50

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote in message
> jeg tvivler på at hun ville kende noget til det... eftersom hun kun
> havde kendt mig i omkirng 6 mdr på daværende tidspunkt*G*

Berettiger det til ansvarsfratagelse?

> jeg tror godt du kan regne med at den er udløbet...... men ellers må
du
> jo skifte mig ud med en yngere mere kontrollabel model.... det er set
> sket før

Ja, det har jeg da hørt, men mon det er det jeg vil?

> ja ja.. jeg kan sku ikke gøre for at du spænder ben for mig*G*

Alle kneb gælder for at få kvinderne ned på alle 4 *SF*

Fra : Chokmah

Dato : 04-06-01 18:36

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm, mon jeg kan få noget refusion for manglende varedeklaration eller
> skal jeg regne med at garantiperioden er udløbet?

Tjjja nu ved jeg jo ikke hvad der stod i vare beskirvelsen :) - men ellers
så er der jo forbruger klage nævnet men så er minimums beløbet 500 kr - så
der må du sgu lyve om *kørsels godt gørelsen* :)

> (Det skal retfærdigvis siges at fin-motorikken fungere yderst behageligt
> på
> modellen, det er udelukkende grov-motorikken der driller *G*)

jeg tager dig på ordet :) jeg ved ikke hvor du lige for den tunet hænde ?

MvH
Bo

Fra : John Sahl

Dato : 04-06-01 18:45

> [...]
kr - så
> der må du sgu lyve om *kørsels godt gørelsen* :)

Nåh, skidt, jeg må jo indrømme at jeg elsker modellen alligevel,
defekter
såvel som goder tilknyttet De 400kr var jo kun opstartsgebyret
alligevel *G*

> jeg tager dig på ordet :) jeg ved ikke hvor du lige for den tunet
hænde ?

Har du nogen forslag hvordan jeg tuner selv?
(Jeg er stor fan af at gøre den slags selv nemlig)

FUT: dk.snak.off-topic

Fra : Chokmah

Dato : 04-06-01 13:27

"Knold" <h.olsen@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hi Knold :)

> Hej Thomas og Bo

> Det må være længe siden du har været uden for en dør Bo *gg* kun 400,- til
> bordel, eller massageklinik, så går det sgu da for alvor galt.

ja det er unægteæligt længe siden jeg har været på Bordel ...men hvad er
priserne nede på ?
jeg ku dårligt forstille mig man for en prøve tur for man køre en tur i
skodaen :) ?

> [...]
for
> 30 år siden, manden stiller sgu et relevant og alvorligt spørgsmål.

jamen det er jeg da nok klar over - men jeg taler jo netop af mine egne
undomelige erfaringer - sagen er jo den hvis man førts har fåed sex så
falder panikken og man udstråler noget mere ro også komer der noget andet
til sidts kommer der en man tror man er forelsket i fordi hun ser bedre ud
ind man turde håbe på - der så forlader en - hvor på man for det af helved
til hvilket udligner de traumaer som man har udsat de kvinder der blev
besprunget på vejen op til det næsten umulige også kan man starte forfra i
sit ungdomelige inerti :)
men som sagt det er undomeliger erfaringer - men jeg har indtryg af at
Thomas er en ung mand ... ( ? ) så måske han har ldit mere moral og etik ind
jeg i mine berusede år og kan opføre sig anstændigt når dte gælder .

Hjertligst
Bo

Fra : Hanne L

Dato : 04-06-01 17:07

Knold skrev i en meddelelse news:9ffitd$3sd$1@news.inet.tele.dk...

Dejlige mand *S*

> Undervejs i min flirten har jeg altid fået fortalt et par vigtige
> ting om mig og parrelationer eller sexrelationer.
> 1. Jeg er ikke til engangsknald, to er for lidt

Hvilket jeg straks så som værende til MIN fordel *S*.

> 2. Jeg har aldrig været gift på papiret, og bliver det
> aldrig ..på papiret

Det har vi ikke råd til *GGG*. Og vi kan heller ikke se
formålet med det. Vores papirløse bryllup på en cafe´
var smuk og i overensstemmelse med, hvad vi vil med
hinanden.

> 3. "Pralet" med at jeg var doven, så hvis de ikke selv kom
> og satte sig på mit skød, så gad jeg ikke

Og det er sgu da et problem, når man ikke er helt sikker
på, om det nu også gælder een selv *S*. Så det tog lige
sin tid.

> og som rossinen i pølseenden
> 4. Jeg var trofast, men ikke monogam, hvilket jeg så
> ikke kan sige mere eftersom jeg sgu af ren lyst har
> været det i 3 år nu.

Til min store undren og glæde.

> Kan ikke komme på mere, da min sidste "scoring" holder endnu så......

Øh, scoring?
Hvem var det, som kommanderede hvem til at kysse
hvem? *GGG*

Kærlig hilsen
Din Hanne

PS
Dine linier er for lange, min egen.

Læs på usenet.dk under linjelængde, hvor den generelle
anbefaling går på: Hold dine linjer under 72 tegn, helst
omkring 60-70 tegn/linje. Det gør indlæggene mere
læsevenlige.

Fra : Henrik

Dato : 04-06-01 19:05

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse

Dejlige Quinde *S*

> Dejlige mand *S*

Når du nu skriver det i et offentligt forum er det ikke pænt at
nægte *S* så jeg takker.

> Hvilket jeg straks så som værende til MIN fordel *S*.

Men jeg glemte vist at sige, at en gang mere altid kan
bruges *SF*

> Og vi kan heller ikke se formålet med det.
> Vores papirløse bryllup på en cafe´ var smuk og i
> overensstemmelse med, hvad vi vil med hinanden.

Yes! Og det er det at ville noget som det handler om *S*

> Og det er sgu da et problem, når man ikke er helt sikker
> på, om det nu også gælder een selv *S*. Så det tog lige
> sin tid.

LOL husker det som var det i går *gggg* Selv om mine
rastløse hænder vel havde talt deres eget tydelige sprog
ret tidligt på aftenen

> Til min store undren og glæde.

Jeg deler både den store undren og glæden med dig *S*

> Øh, scoring?
> Hvem var det, som kommanderede hvem til at kysse
> hvem? *GGG*

Kan vi slå halv skade så? Eller skal jeg komme med den
indrømmelse i fuld offentlighed, så bliver jeg sgu geneeeert ,-)

> Kærlig hilsen
> Din Hanne

Kærlige hilsner tilbage til
Min Quinde

> PS
> Dine linier er for lange, min egen.

Taget til efterretning, og efterlevet? Håber jeg.

Fra : Hanne L

Dato : 12-06-01 09:30

Henrik skrev i en meddelelse news:9fgij3$mte$1@news.inet.tele.dk...

Min egen *S*

> Yes! Og det er det at ville noget som det handler om *S*

Og det ville ikke blive mere betydningsfuldt for os, hvis
der var papir på, eller det foregik i en kirke, hvilket ville
være utænkeligt, da vi aldrig sætter vores ben der.
Ligesom jeg ikke er medlem af folkekirken.

Derimod har jeg oplevet folk, som havde været sammen
i mange år og haft det godt. Så giftede de sig og blev
skilt få år efter.
Jeg ved ikke, om det er, fordi nogle tror, de nu har halet
torsken i land og derfor kan opføre sig overfor den anden,
som det passer dem. Men det er i nogle tilfælde det, jeg
har set. Og jeg forstår ikke, hvordan det, at man nu har
papir på hinanden, medfører, at man pr. automatik kan
behandle hinanden skidt.

Jeg har også hørt folk sige, at noget af fortryllelsen,
spændingen forsvandt, fordi de blev gift. De blev mere
sikre på den anden. Der var ikke grund til at kæmpe for
at bevare forholdet, fordi det nu var cementeret.

> LOL husker det som var det i går *gggg* Selv om mine
> rastløse hænder vel havde talt deres eget tydelige sprog
> ret tidligt på aftenen

Og her er måske et godt tip til en forfører!
Jeg ved, at Henrik ikke er klar over det, fordi han blev
så overrasket og også lidt forlegen, da jeg fortalte ham det.
Men hans hænder rører meget ved de mennesker, han taler
med. Hvis man ikke er interesseret i vedkommende eller
har ham som en meget god ven, kan det være intimiderende.
Men ellers er det meget forvirrende og dejligt med hænder,
der hele tiden lige rører ved ens arm, hånd eller skulder.
At han så også kom til at strejfe mine bryster nogle gange,
var ophidsende og endnu mere forvirrende *GGG*.

Men rør ved den, du er interesseret i, så mærker du
hurtigt, om interessen er gensidig. Jeg kan dog ikke
anbefale det med brysterne som en generel måde at
forholde sig til kvinder på *S*.

Ja tak! *GGG* Det klæder dig at rødme.

Kærlig hilsen
Din Hanne

Fra : hende.dk

Dato : 03-06-01 23:47

"Thomas" wrote :
> Nu blander jeg mig lidt igen.. Hvordan skal en
pige/kvinde
> scores/forføres?

Hm?? Først og fremmest tænker jeg, at der ikke findes én men
utallige måder - som der reelt er ikke én men utallige
kvinder. Hvorfor det hele er en stor vekselvirkning mellem
det sikre og det som muligvis kunne være. Men jeg synes også
dit indlæg har fat i et helt andet aspekt... ikke noget
direkte, bare at det får mig til at tænke videre.

For mit eget vedkommende vil jeg hverken scores/forføres
eller score/forføre til højt musik og spiritus i kroppen -
hvorfor bevidst ødelægge kroppens mange sanser? Derudover
foretrækker jeg at flirte gerne over en længere periode, for
til sidst at gøre alvor ud af det.

Min exmand mødte jeg i en bagerforretning. Gennem længere
tid (efter jeg så ham første gang) gik jeg til den samme
bager, blot for at møde ham og en dag gik jeg med ham hjem.
Senere blev vi gift og levede lykkeligt i mange år. Min
samlever nu... ja ham mødte jeg på Internettet. Vi havde
flygtigt hilst på hinanden i et af de mange chatrum for
snart 4 år siden, siden udvekslede min e-mails til hinanden
og først for et år siden så vi hinanden for første gang. Og
i dag - ja, i dag bor vi sammen.

Det jeg forsøger, at sige er noget i stil med dette: Hvis du
er den generte type, så er der klart andre muligheder en
cafe 10 minutter før den sidste natbus - og måske er det 'de
andre steder' du skal søge, hvad enten du søger
'wham-bam-thank-you-mam' eller af længerevarende karakter.

Ude i byen mødes vi med de synlige handicaps - hvorimod vi
på nettet (fx) i langt højere grad mødes med alle de
egenskaber, der gør os til disse enkeltstående individer -
og når alt kommer til alt så tænker jeg, at det må være at
foretrække.

F.

Fra : Puk

Dato : 04-06-01 11:36

"hende.dk" <dump-it@postman.dk> skrev i en meddelelse

Hej F.

[Snipper lige på det groveste]

> [...]
> egenskaber, der gør os til disse enkeltstående individer -
> og når alt kommer til alt så tænker jeg, at det må være at

Tja gør vi nu også det. Jeg har chattet on and off i omkring 6
år. Jeg ved ikke om det er fordi jeg ikke lagde mærke til det i
begyndelsen, men jeg oplever da en drejning på nettet som går
mere og mere henimod at ligne et virtuelt diskotek. Det primære
er som jeg oplever det for rigtig meget gået hen og blevet at
score - virtuelt eller på længere sigt IRL.

Prøv at tage et par timer på Jubii's skib en aften (det behøver
blot ikke være fredag eller lørdag som ude i byen). Kig på de
chatnavne folk vælger. "Erotica", "Sensuella", "ScoreFyr" osv
osv er bestemt ikke sjælenheder men måske mere reglen end
undtagelsen. Kig på de handlinger folk bruger mere end noget
andet. "Snaver 'en-eller-anden' i gulvet", "Prøver ihærdigt at
score 'x' ", "Synes 'x' er helt vildt dejlig og piller lidt ved
hende/ham", "Ser ikke mange muligheder for at score og surfer
videre" osv osv.
Der er gået scor i rigtig mange chatte. I stedet for at være en
sjov og rar eventuel følgevirkning af en god chat, så er det
blevet det primære. Og så holder det lige pludselig ikke
længere, at man møder hinanden på andre præmisser. Der går ikke
lang tid før man bliver bedt om et billede, og ofte afhænger den
andens lyst til at chatte videre af, hvad han/hun så synes om det
billede. Der bliver læst profiler og meget afhænger af alder,
højde, vægt, børn/eller ej osv.
Man kan stadig være heldig at få en sjov og hyggelig chat ud af
det, men man må for alt i verdenen ikke forvente det. Det er som
jeg oplever det mere undtagelsen end reglen at man blot chatter
om et eller andet og det er så hyggeligt at man fatter interesse
til at chatte igen endsige mødes IRL og lave noget sjovt uden at
der er voldsomme overtoner af sex, scor og hvem-er-en-babe.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : hende.dk

Dato : 04-06-01 22:58

"Puk" wrote:
> Det primære er som jeg oplever det for rigtig meget gået
hen og blevet at
> score - virtuelt eller på længere sigt IRL.

Ingen tvivl. Internettet vil til enhver tid afspejle det
omkringliggende samfund. På godt og ondt. Min pointe var
mere den, at det samtidig også giver en mulighed for så
mange andre ting. Hvilket jeg vil lade ligge lige nu. Det er
sent og jeg er for træt.

F.

Fra : Chokmah

Dato : 04-06-01 20:11

"hende.dk" <dump-it@postman.dk> skrev i en meddelelse
hæj Hende

> For mit eget vedkommende vil jeg hverken scores/forføres
> eller score/forføre til højt musik og spiritus i kroppen -
> hvorfor bevidst ødelægge kroppens mange sanser?

Hmm tror du ikke det har mere at gøre med at man er ung og er ude og drikke
sin bevisthed tilbage til spædbarne stadiet også kommer de ting frem som man
ellers ikke rigtigt tør vedkende sig før i en mere moden alder som f.eks et
rationelt behov for at have sex ?

>Derudover
> foretrækker jeg at flirte gerne over en længere periode, for
> til sidst at gøre alvor ud af det.

tjaaa men mon ikke det går under betgenelsen : moden omgang med kærlighed &
seksualitet ?
anyhow med den Yberlige der gik sgu ja dte føles som et godt stykke tid før
5 øren ramte undertegnede i roen - vi mailede da dagligt efter et stykke tid
og jeg var da helt elændig hvis der ikke lå en senest kl 14:00 :) men det
skete nu ikke tit ... men dte var da først da jeg stod og skulle til former
USSR for at hente en post ordere brud at jeg fandt ud af samenhænget.
som hun til herrens pris godt ku leve med :)

> snart 4 år siden, siden udvekslede min e-mails til hinanden
> og først for et år siden så vi hinanden for første gang. Og
> i dag - ja, i dag bor vi sammen.

hmm meget moden betænknings tid må man sige :)

> andre steder' du skal søge, hvad enten du søger
> 'wham-bam-thank-you-mam' eller af længerevarende karakter.

Tjjjaaa du skulle nu prøve den sidste cafe i Århus - hvis det går galt der
Såååååå......ER den gal :)

> [...]
> egenskaber, der gør os til disse enkeltstående individer -
> og når alt kommer til alt så tænker jeg, at det må være at

afgjort - jeg er sgu glad for jeg ikke er 17 til 24 tænk sig at sejle sole
rundt i sin brandert uden at møde en der er parat til obenlyst at gøre noget
hun fortryder sener :)
nej alvor enig.
MvH
Bo

Fra : Chokmah

Dato : 04-06-01 13:12

"Thomas" <nobody@nowhere.at.all> skrev i en meddelelse

Hi Igen Thomas
ja jeg har lige på det sidtse opserveret noget som du måske kan bruge - har
debateret problemet med min elskling den Yberlige - men efter somere med sit
ustadige værd er brudt frem går jeg uden dørs i doufel coat - jesus
sandaler & et par fake Nike shorts - sol briller & kaos hård.
jeg siger dig .....jeg er 35 år og ligner et eller andte man har trugget
frem fra mændenes hjem.
men den oven næbnte kombination ... de rbliver fløjtet flirtet osv som
arldrig før .... jeg kan ikke gå i en foretning uden ekspedienten bruger
mindt 25 minutter på at fortælle om en oste høvl.
bare for at holde på mig .... ja det er ved at tangere sex chikane ... jeg
er da blvet nød til at tage lange bukser på
for at få lidt fred , mine ben har ikke fåed sol siden 1992 ... en slet
skjul rigor mortis ... men det er kombinationen Thomas.
Prøv.
MvH
Bo

Fra : hende.dk

Dato : 04-06-01 23:03

Jeg tænker, at vi alle har hver vores indfaldsvinkel til en
aften i byen eller på chatten. Men for at blive i tråden -
så handlede det her om at score/forføre i byen...

For langt de fleste gælder det: Enten har du det eller og
har du det ikke.

Burde udgangspunktet ikke være (lige meget hvad), at være
den man er og samtidig stå inde for det?

F.

Fra : Chokmah

Dato : 05-06-01 01:40

> Jeg tænker, at vi alle har hver vores indfaldsvinkel til en
> aften i byen eller på chatten. Men for at blive i tråden -
> så handlede det her om at score/forføre i byen...

Ja deeeet.... selv om det første indlæg måske havde en mere romatisk
underklang ... ind den mere pragmatisk der opstår igenem tråden , så ja !

> For langt de fleste gælder det: Enten har du det eller og
> har du det ikke.
>
> Burde udgangspunktet ikke være (lige meget hvad), at være
> den man er og samtidig stå inde for det?

joooew men en del af det man er - er jo også hvad man har eller er en del
af.
min halve verden og mere til er da min kærlighed begær etc. til den Yberlige
... jeg vil gå så vidt som til at sige jeg er fordi jeg elsker den Yberlige -
da dette er imo den mest legitime og pris værdige del af min eksistens.

jeg har også fugle fisk skilpader famillien & literære interesser ... men
det er mig ikke så preserene så længe de trives og det gør de.
MvH
Bo

Fra : Chokmah

Dato : 05-06-01 14:40

"hende.dk" <dump-it@postman.dk> skrev i en meddelelse

hi hende
gider du ikke skrive var efter - når du ændre subjekt linje i en debat det
er lidt forvirene ellers
MvH
Bo
der sider og prøver at lære regler hvorfor han Pt er lidt en belastning for
sine med skribenter :)
fut :dk.admin.netikette

Fra : Sott

Dato : 05-06-01 12:50

Hej Bo :0)

> [...]
> for at få lidt fred , mine ben har ikke fåed sol siden 1992 ... en slet
> skjul rigor mortis ... men det er kombinationen Thomas.

Ja, hvis jeg havde haft kaffe/te/saftevand i munden, så havde jeg fluks
sendt dig en regning for et nyt tastatur. Sjældent får jeg lejlighed til at
grine så hjerteligt og inderligt, så overraskende. Jeg elsker simpelthen,
når du fyrer sådanne ting af og når du formulerer det som du gør - så er det
jeg ringer til min søster for at læse det højt og dele det med nogen.

BTW - Som FreYa sikkert ved bedst af alle, så ser du faktisk godt ud og er
smadder-charmerende. Og så bliver kaos-fremtoning, anderledes tøjsmag osv.
osv. ofte til at fascinerende plusser og ikke minusser.

Tusinde lattermilde hilsner
Søs

Fra : Chokmah

Dato : 05-06-01 17:34

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hi Søs :)

> [...]

det
> jeg ringer til min søster for at læse det højt og dele det med nogen.

Jaaa ee Øhh søs jeg sider jo her med mit elllers så ubly jeg og holder
tilbage på en slet skjult rødemen som jeg generet skrber med store tåen i en
cirkel på gulvet :) nu tror din søster well ikke jeg er helt fra den ;) ???

> BTW - Som FreYa sikkert ved bedst af alle, så ser du faktisk godt ud og er
> smadder-charmerende. Og så bliver kaos-fremtoning, anderledes tøjsmag osv.
> osv. ofte til at fascinerende plusser og ikke minusser.

Jaae hun er ikke så panippen med min almen fremtoning af forfald ... men der
er nu utroligt som folk går op i dte sider lige lidt længer oppe nord på i
det skriven øjeblik på familie visit - jeg tror min mor brøler af mig 3
ganeg om dagen LYN BUKSERNE og fanme om jeg ikke gør det :) ?!!!! dte er
sgu utroligt jeg er 35 år.

menjeg tror hvis der var nogen pointe i det så var det i indlæget til
Thomas - at jo mere man bare er sig selv og gør hvad man har lyst til ,
prøver at behandle sine medmennesker med lidt venlighed uden at gå over i
behage syge og man ellers ikke hænger sig selv og andre i alt muligt ydre
laller - jo mere ærligt et indtryk man gir jo bedre bliver responsen.
som mennesker er vi jo ikke slips skjorter jop titler .... alle de ting der
afviger fra det at være menneske .... men vi er well håb begær drømme
eventyr lyst vilje smerte nederlag prøv igen se noget nyt eventyre skaber &
ødelægger.
men arldrig bare handelskole eleve med discount se dyr ud på kluns.

> Tusinde lattermilde hilsner

jo men så mange tak
Bo

Fra : Sott

Dato : 08-06-01 13:47

Hej Bo :0)

> [...]
en
> cirkel på gulvet :) nu tror din søster well ikke jeg er helt fra den ;)
???

Hehehe - shit... I should've been there *G*
Næh... hun griner og synes vist du lyder til at være ret fed.

> [...]
> det skriven øjeblik på familie visit - jeg tror min mor brøler af mig 3
> ganeg om dagen LYN BUKSERNE og fanme om jeg ikke gør det :) ?!!!! dte er

Utroligt - ja!

> [...]
> afviger fra det at være menneske .... men vi er well håb begær drømme
> eventyr lyst vilje smerte nederlag prøv igen se noget nyt eventyre skaber

Enig.

> men arldrig bare handelskole eleve med discount se dyr ud på kluns.

Brems, holdt, stands, stop....
Aheemmm... altså Bo, jeg mener - ihhh....
Jeg er jo handelsskoleelev *GG*
og en hel del af mit tøj ser dyrt ud, selvom det er købt i genbrugsbutikker
*SS*

Knuser
Søs

Fra : Chokmah

Dato : 08-06-01 18:55

> Brems, holdt, stands, stop....
> Aheemmm... altså Bo, jeg mener - ihhh....
> Jeg er jo handelsskoleelev *GG*

jamen du er kvinde og i disse tider hvor jeg har slåed mig på en periodiske
masiv forskeldbehandling på kønenen - så er det en helt anden sag :)

> og en hel del af mit tøj ser dyrt ud, selvom det er købt i
genbrugsbutikker
> *SS*

jamen dte tviler jeg ikke på - nu har jeg jo kun ste dig en gang ved Henning
og osm jeg husker dte bedst så var det da stribet ? jeg er ikke så rå til
den slag :)
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 07-06-01 13:30

> [...]

> smadder-charmerende. Og så bliver kaos-fremtoning, anderledes tøjsmag osv.
> osv. ofte til at fascinerende plusser og ikke minusser.

Jep og han har nogle dejlige varme brune øjne,
siger min 16 årige datter, selv har jeg svært ved
at synes mænd er charmerende, men det er
Bo i høj grad

Jo bo er nok attraktiv på en lidt spændende, mystisk
måde, som kan virke pirrende på visse typer kvinder.

MVH
Henning

Fra : Sott

Dato : 05-06-01 14:13

Hej Thomas :0)

"Thomas" <nobody@nowhere.at.all> skrev i en meddelelse

> Nu blander jeg mig lidt igen.. Hvordan skal en pige/kvinde
> scores/forføres?

Svært spørgsmål.
Jeg bliver pludselig i tvivl om, om jeg nogensinde er blevet scoret...

Det er jeg vist, i hvert fald af min eksmand - vi arbejdede samme sted og
han købte frokost til mig, sodavand, småting, små gaver osv. Han smilede så
sødt, når vi mødtes og spurgte til mig og han inviterede mig ud *SS*

Hvis jeg skulle give et løseligt bud på hvordan...
Øjenkontakt (så fyren kan tjekke, om jeg kigger igen, sådan lidt
henkastet/nysgerrigt et par gange).
Noget ala "Du ser så sød og dejlig ud, må jeg sætte mig her lidt, jeg vil
nemlig gerne lære dig at kende".
Og så fortæller han lidt om sig selv, sådan for at få gang i samtalen, og
jeg gør det samme - så kan man måske også få en følelse af, om man egentlig
siger hinanden noget.
Dernæst kan man måske aftale at ses igen, ringe sammen, gå et andet sted
hen... who knows.

Det virker pludselig så kompliceret på mig - jeg har egentlig ikke tænkt så
meget over hvordan det finder sted. Jeg tror nok, at jeg selv har været den
der har været mest udfarende i scoringerne *G*

Jeg tonser så bare derudaf, med nogle underlige ord/ting engang imellem. Jeg
har engang scoret ved at synge "jeg ved en lærkerede" på et værtshus (ps.
jeg synger rædsomt, ejer ikke en tone i livet *G*).

Og så har det vist også tit været noget med netop øjenkontakt, og så at sige
ting, som ingen ville forvente at man sagde, så ender det ofte i smil og
latter, det er ret fedt. Men jeg kan også være vulgær, især når jeg er
fuld - så kunne det godt være noget med "hvis du viser mig din pik, så viser
jeg dig mit bryst" - det er altså lidt svært at gøre, uden at resten af
etablissementet opdager det (skulle jeg hilse at sige)

> [...]
> i byen og feste. Hvordan pokker
> kommer man tæt på sådan en vidunderlig skabning, som kvinden er?

Jeg synes forresten, at Knold *vinker - du er altså ikke en knold* er kommet
med nogle ret gode forslag :0)

> De få gange hvor jeg har været, ahem, "heldig", er det stortset mig der
> er blevet scoret!!!

Hehehe - det er da kunsten. At få stegen til selv at komme til løven. Det
skal du da ikke klage over *GG*

> Nogen der kan komme med et par gyldne råd om taktik osv, til næste gang
> jeg skal i byen?? *GG*

Ja, her har du så fået for mine ti øre.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Tomas O.

Dato : 07-06-01 06:14

"Thomas" <nobody@nowhere.at.all> skrev i en meddelelse news:3B1A46EE.4C90E48E@nowhere.at.all...
> Howdy

Howdy Thomas

Score i byen?!?

Jeg har i 'gamle dage' scoret temmelig meget i byen og måden det
altid skete på var at man fik øjenkontakt og så kom der et smil og så
smilede man igen og så videre indtil man faldt i snak eller bød op
til en dans til en stille melodi så man lige fik snakket lidt og sårn
mens man dansede.

Dette er ikke en mulighed idag af flere årsager.. men primært fordi
folk har det skidt med at se hinbanden i øjnene.. uden øjenkontakt,
nul flirt.

Og så er du som du skriver genert..

Så glem det.. at score i byen i dag er ikke nemt og slet ikke hvis
man er genert. Så det er noget du vist skal arbejde med. Kast dig ud
i situationer der gør dig genert og tag de 'tæsk' det giver. Det er
den eneste måde at slippe af med genertheden på.

Udover det er det kropsproget det handler om når man 'ser' om en er
interesseret eller ej. Det ubevidste krospsprog hos begge parter
'viser' den anden at man er interesseret. Alt det der med at gå i
byen for at score giver som hovedregel ikke resultat, da dit
kropssprog afslører at du kun er ude på en ting og det er som at have
et neonskilt hængende over hovedet hvorpå der står 'DESPERAT' og så
scorer man slet ikke.

Med fare for sagsanlæg fra Disney kan jeg kun sige som Genie sagde
til Alladin da han ville score Jamsmin: 'VÆÆÆR dig selv!'

Og scor andre steder end i byen.....

Hilsen en gammel scorekaj
Tomas O.

Fra : Mic

Dato : 08-06-01 09:59

Hej Tomas

> Jeg har i 'gamle dage' scoret temmelig meget i byen

Hm. Vist også en "lille" smule i nyere tid....

> [...]
> smilede man igen og så videre indtil man faldt i snak eller bød op
> til en dans til en stille melodi så man lige fik snakket lidt og sårn

Tjah. Det var dengang, du...

> Dette er ikke en mulighed idag af flere årsager.. men primært fordi
> folk har det skidt med at se hinbanden i øjnene.. uden øjenkontakt,
> nul flirt.

sludder og ´forbandet vrøvl. jeg er slet ikke gammel nok til at huske de
tider du ævler om, og jeg har sgutte haft de store problemer med at score.
Og har det for den sags syld stadig ikke. Metoden er bare en smule
anderledes. I dag læger pigerne større vægt på om fyren har en vi pondus, og
kan tage et initiativ der strækker sig lidt udover: Undskyld, jeg så dig fra
den anden side af baren, og synes at du ser sød ud. Vil du danse?
det er mere noget med at sælge sig selv og de kvaliteter man har. Og så gøre
det på den rigtige måde. ALLE leder efter drømmeprinsen- eller -sessen. Og
hvis man ikke er i stand til at gøre det første gode indtryk, er man lidt på
herrens mark.

> Og så er du som du skriver genert..

Hvilket sagtens kan sælge en sød fyr....

> [...]
> i situationer der gør dig genert og tag de 'tæsk' det giver. Det er
> den eneste måde at slippe af med genertheden på.

Tjah. Eller spil på den samme generthed. Det falder nogle kvinder for med et
plask.....

> [...]
> kropssprog afslører at du kun er ude på en ting og det er som at have
> et neonskilt hængende over hovedet hvorpå der står 'DESPERAT' og så

I hvilket jeg kun kan erklære mig enig. Desperat sælger slet ikke....

> Med fare for sagsanlæg fra Disney kan jeg kun sige som Genie sagde
> til Alladin da han ville score Jamsmin: 'VÆÆÆR dig selv!'

Jeps. Men lad være med st være SÅ meget dig selv at du glemmer havd dit
hovedformål er: AT SCORE DRØMMEPIGEN.

> Og scor andre steder end i byen.....

Eller scor der hvor DU har det bedst med det.

Mvh

Mic

Fra : Tomas O.

Dato : 08-06-01 14:21

"Mic" <mico@post.opasia.dk> skrev i en meddelelse news:9fq44u$p6$1@news.inet.tele.dk...
Hey Mic old pal

> Hm. Vist også en "lille" smule i nyere tid....

Det er sgutte meget i forhold til men nu spooker jeg nok kvinderne i
højere grad end dengang hehe.

> Tjah. Det var dengang, du...

Ja *suk* men ved du hvad.. den virker sgu stadig sydpå

SNIP salgsteknik

Hmm.. jeg nægter at lave falsk rekvalme for mig selv når jeg er ude i
byen. Kan de ikke tåle lugten kan de fise af

Det der med at man skal sælge sig selv.. hmm.. jeg har sgu altid
været god til marketing, men den måde det ofte gøres på i dag.. tjeh
på mig virker det sgu smadderkunstigt.. men jeg er nok bare blevet
'gammel' *G*

> Hvilket sagtens kan sælge en sød fyr....

Medmindre han sidder og glor ind i en væg hele aftenen.

Som man kan se i andre tåde er der ikke såå mange piger der er friske
nok til at atge initivet fordi de er banre for at 'kastrere' fyren.

SNIP generthed

> Tjah. Eller spil på den samme generthed. Det falder nogle kvinder
> for med et plask.....

Jo.. da den virkede for mig i mine meget unge dage

SNIP nenoskiltet

> I hvilket jeg kun kan erklære mig enig. Desperat sælger slet
> ikke....

Nope det jager dem væk som om man stank af sure sokker og dårlig
ånde.

> Jeps. Men lad være med st være SÅ meget dig selv at du glemmer havd
> dit hovedformål er: AT SCORE DRØMMEPIGEN.

LOL.. hvordan mon hun er hende der drømmepigen.. hmmm..

> Eller scor der hvor DU har det bedst med det.

Jeps.. anytime anywhere

Hilsen
Tomas O.

Fra : Henning

Dato : 07-06-01 14:02

"Thomas" <nobody@nowhere.at.all> skrev i en meddelelse
> Howdy

Selv h.....

> De få gange hvor jeg har været, ahem, "heldig", er det stortset mig der
> er blevet scoret!!!

Tjahe? Jeg hører jeller ikke til de mænd, der kan få de kvinder, jeg
finder attraktive ved første øjekast, det er også mig der "bliver scoret"
I mine teenager tid gik det mig forfærdeligt på, for jeg så jo at
mine kammerater stort set ikke havde det problem, men fik bid
stort set hver gang de kontaktede en pige. Jo jeg kunne få "bid",
hvis det var livet om at gøre det, men ikke hos de jeg faldt for,
men hos de piger, der altid sad og blev overset, men det var
der jo ingen prestise i, i den alder, det var et nederlag i forhold
til kammeraterne der "scorede" de sjove, kønne, villige piger.
Nå men jeg blev jo ældre og "klogere" men stadig ikke mere
attraktiv for de kønne osv. kvinder. jeg kunne stadig ikke få
kontakt med de jeg faldt umiddelbart for, min redning var og
blev de "kedelige, grimme, oversete, generte piger"

En af disse piger, scorede mig, da jeg var 16 år og hun 18,
Det er jeg hende evig taknemlig for, vi kom sammen i 1½ år,
men voksede fra hinanden og skildtes som venner,
Da jeg var 18, blev jeg scoret igen, af en pige, der var 21 år,
smuk som bare pokker, hun valgte mig, fordi, jeg var den af
der den aften vi mødtes, virkede mest alvorlig og ansvarsfuld.
Det blev til 15 års samliv og 4 unger
Som 33 årig, blev jeg "scoret" for foreløbig sidste gang,
det har nu varet i 22½ år *GGGG*

Min nu 20 årige søn siger " det er sku ikke så svært at
komme i seng med en pige, det er sværere at finde en
man gidder at være sammen med bag efter"
Det er det jeg synes det hele handler om, at finde en,
man gidder leve sammen med

Vær åben for de kvinder, der siger hej til dig, uanset
hvordan de ser ud, du kan blive overrasket posetivt,
Tale med dem? score dem? Godt udgangspunkt er
at få dem til at tale om dem selv, så bliver DU interesant
i deres øjne, der findes oceaner af mænd, der snakker om
dem selv, men få, der lytter til hvad kvinder fortæller,
Henrik gav en virkelig god opskrift på at være en mand,
der kan være sig selv og samtidig få kvinderne til at
føle sig værdsatte som mennesker og køn

MVH
Henning

Fra : WeirdLabs

Dato : 07-06-01 17:10

Kvinden vælger den mand, der skal forføre hende..............