Knaptekst venstrestillet i Firefox, hvorda~
Fra : JHB

Dato : 17-07-05 20:53

Hej,
hvordan får jeg teksten på en knap til at stå til venstre i Firefox?
style="text-align:left;" virker i IE, men ikke FF.

<input style="width:200px; text-align:left;" type="button" name="submit"
value="Firmaprofil" >

Jørn

Fra : N/A

Dato : 17-07-05 21:27

Fra : JHB

Dato : 17-07-05 21:27

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Har du et link til problemet?
>
> Det er meget nemmere at fejlsøge din kode når man
> ikke skal rekonstruere din side for at kunne teste det
> i flere browsere.
>
> --
> Allan Vebel
> http://html-faq.dk

Nej, siden er ikke lagt ud endnu, men her er "koden"!

<HTML>
<HEAD>
<META NAME="GENERATOR" Content="Microsoft Visual Studio 6.0">
<TITLE></TITLE>
</HEAD>
<BODY>
<FORM Action="RetBrugerData.asp" method="post" id="RetBrugerData" >
<input style="text-align:left;width:200px;" type="button" name="Submit"
value="Firmaprofil" ></form>
</BODY>
</HTML>

</BODY>
</HTML>

Mvh
Jørn

Fra : Allan Vebel

Dato : 17-07-05 22:03

JHB <joern_bea@removeThis_tdcadsl.dk> skrev:

> <input style="text-align:left;width:200px;" type="button"

Meget styling kan lade sig gøre på input-elementer, men
ikke lige det du ønsker - det vil blive forskelligt fra browser
til browser - og også fra styresystem til styresystem.

Du kan lave knappen med et billede eller stylet med css.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : JHB