Bust-A-Move til PC?
Fra : Ukendt

Dato : 17-07-05 19:48

Hej NG.

Mine unger har Bust-A-Move 3 DX til PS. Jeg synes, at det er et ret fedt
spil. Nu vil jeg gerne have det til PC.
Hvad skal man købe: version 3 eller 4? Er 3'eren MSDOS-baseret og 4'eren
lavet til Windows? Hvilken forskel er der ellers. Har nogen her i NG gode
forslag?
Jeg mener iøvrigt engang at have set en "sampak" med to af spillene.
På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Jan Andersen

Fra : Sune Salminen

Dato : 29-07-05 20:13

Jan Andersen wrote:
> [...]
> her i NG gode forslag?
> Jeg mener iøvrigt engang at have set en "sampak" med to af spillene.

http://tetrinet.fr/puzzlebobble/bustamove.swf

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-05 15:24

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> http://tetrinet.fr/puzzlebobble/bustamove.swf

> [...]

Takker.
Kender nogen til et sted, hvor man kan købe Bust-A-Move 4?
Det er ikke altid man har netadgang.

Mvh.
Jan

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-07-05 15:39

Jan Andersen wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Takker.
> Kender nogen til et sted, hvor man kan købe Bust-A-Move 4?

Du kan sikkert købe det på postordre hos Lik Sang i Hong Kong.

> Det er ikke altid man har netadgang.

Du kan downloade .swf filen til din computer og trække den ind i din
browser hvis du vil spille når du er offline.

Du kan også spille Bust-A-Move/Puzzle Bobble i en PSX emulator eller i
MAME.

-Sune

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-05 21:07

> Du kan downloade .swf filen til din computer og trække den ind i din
> browser hvis du vil spille når du er offline.

Hvordan gør jeg lige det?
Når jeg følger dit link, går jeg direkte til spillet.

Mvh.
Jan

Fra : Sune Salminen

Dato : 31-07-05 02:20

Jan Andersen wrote:

> Hvordan gør jeg lige det?
> Når jeg følger dit link, går jeg direkte til spillet.

Der er mange måder..du kan f.eks. bruge den her:
http://www.downloadatoz.com/flashsaver/

-Sune