Motorola A835 gemmer ikke billed ?
Fra : Ukendt

Dato : 17-07-05 16:53

Er der nogen der kan hjælpe mig. Når jeg tager et foto, vil min A 835 ikke
gemme billedet.Når jeg tager et foto kommer der en "bjælke" frem hvor der
står "vent et øjeblik" og så springer den frem til min forside. Og der er
ingen steder jeg kan finde billedet, det er som om den ikke kan finde ud af
hvor den skal gemme det og så annullerer den det bare. Ham jeg har købt den
af havde bare tømt den for de fotos han havde taget med det. Han står ligeså
uforstående over for problemet som jeg. Kan det være at mobilen skal
opdateres ?.Eller er der en lettere måde at klare det på, er det evt. noget
jeg selv kan gøre.

Venlig hilsen Anne