Lav en printvenlig side ?
Fra : Stonefox

Dato : 16-07-05 19:41

Jeg kan se på min hjemmeside, at hvis siderne bliver printet ud
direkte fra IE, så mangler der en del ude i højre side.

Min tanke var at lave en printvenlig side, men hvordan gøres det
lettest ?

Lave en "ny" side hvor tekst og billeder er smal nok til at det kan
være i bredden på et a4 ark eller ?

Kan jeg lægge dette tags ind på de sider der skal kunne udskrives og
så lægge en prinvenlig version på serveren, som bliver udskrevet i
stedet:
<A HREF="javascript:window.print()">Udskriv siden.</A>
eller hvordan skal koden se ud for at linke til den side der skal
udskrives ?
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Thomas gade

Dato : 16-07-05 20:45

Stonefox wrote:

> [...]
>direkte fra IE, så mangler der en del ude i højre side.
>
>Min tanke var at lave en printvenlig side, men hvordan gøres det

Her er beskrevet en nem måde at gøre det på.

http://www.html-faq.dk/2012.asp

Mvh
Thomas