Skattespørgsmål: trækprocenter...
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 14-07-05 07:47

Hej NG.

Ved ikke om jeg har ramt den rigtige gruppe, men her er spørgsmålet: Som
studerende var min trækprocent vist på omkring 38%. Nu tjener jeg gode
penge så hvornår er det nu trækprocenten bliver ændret? Er det først ved
en årsindkomst på omkring godt de 300.000 kr eller hvordan er det nu med
topskat/mellemskat/bundskat og hvad vi nu ellers har?

Hvis nogen kan komme med fyldestgørende henvisninger og/eller forklaring
ville det være fint.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 14-07-05 07:59

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> wrote in message

> Hvis nogen kan komme med fyldestgørende henvisninger og/eller forklaring
> ville det være fint.

http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=133799&vID=200779

hilsen
Uffe

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 15-07-05 23:37

Uffe Kousgaard wrote:
> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> wrote in message

> http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=133799&vID=200779

Takker.

Fra : Poul Christensen

Dato : 17-07-05 16:23

Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> wrote in news:42d60a4b$0
> [...]

> topskat/mellemskat/bundskat og hvad vi nu ellers har?
>
> Hvis nogen kan komme med fyldestgørende henvisninger og/eller

Teknikkwn bag beregning af trækprocenten er gennemgået på:
http://www.skat.dk/tal_statistik/skatteberegning/1374.html

Mvh
Poul Christensen