Hvordan undgår jeg dette...?
Fra : Magnus

Dato : 12-07-05 20:24

Med JMail læser og udskriver jeg mine indkomende emails med denne mens
vedhæftede filer gemmes på serveren:

Response.Write "Tekst: <br>" & msg.Body & "<br>"
Set Attachments = msg.Attachments
For i = 0 To Attachments.Count
Set at=Attachments(i)
at.SaveToFile("d:\home\domain\emailfil\" & at.Name)
next

Men modtager jeg en mail med et indsat billed eller lignende og hver gang
det er en MMS sendt til min email så udskriver "msg.Body" jpg-billedets
koder som når man åbner en jpg-fil i en text-editor.

Hvordan undgår jeg dette og istedet gemmer jpg-filern på serveren som når
det er en alm. email med et vedhæftet billed?

/Magnus

Fra : Neuhafen

Dato : 15-07-05 13:57

"Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan undgår jeg dette og istedet gemmer jpg-filern på serveren som når
> det er en alm. email med et vedhæftet billed?

Har du prøvet med Binary.Write ???

Neuhafen