Battlefield 2 - endnu engang.
Fra : Palle

Dato : 12-07-05 18:28

Kunne ikke få kontakt i BF2.
Det gentog sig den ene gang efter den anden den sidste times tid.
Jeg foretog derfor en afinstallation og installerede så igen.
Det er sket før , og lod naturligvis min info være intakt - den som viser
ens globale score osv.
Den var vel omkring 300 , men nu står alt på 0 !!
Dog er mine 2 awards urørt ?
Hvad sker der lige med det BF2.

Er der muligheder for ikke at starte helt forfra fra 0 i score.
Man har jo et mål i spillet i kraft af det , så hvis det smutter for et
godt ord i ny og næ , er det da for surt.

Er der nogen derude som kan skaffe mig min score tilbage i god behold.

På forhånd tak.

Palle..........

Fra : Palle

Dato : 12-07-05 19:17

Palle <H@dk.com> wrote in news:Xns9691C5FB42A76HPdkcom@62.243.74.162:

> [...]
> et godt ord i ny og næ , er det da for surt.
>
> Er der nogen derude som kan skaffe mig min score tilbage i god behold.

Min score er med igen !!
Jeg skulle lige melde mig til en battle på en server , så da jeg hoppede
ud igen , var alt på sin plads.
Tålmodighed lønner sig , jeg har bare ikke altid så meget af det.
Måske jeg bare var lidt for hurtig på aftrækkeren - som så ofte før....

Palle........

Fra : Klaus G.

Dato : 13-07-05 09:45

> [...]
> Tålmodighed lønner sig , jeg har bare ikke altid så meget af det.
> Måske jeg bare var lidt for hurtig på aftrækkeren - som så ofte før....

Du er tilgivet :D

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk