moms "Beløb under 50,-Kr. udbetales ikke"
Fra : Petersen_Michael

Dato : 12-07-05 17:06

Hej NG.

Jeg har brugt lidt for mange penge i det netop afsluttede kvartal. Med det
resultat at jeg ender op med en negativ moms angivelse på 43,00 Kr.

Efterfølgende modtager jeg en Modregningsmeddelelse fra T&S hvor der står
følgende:"Beløb under 50 Kr. udbetales ikke"
Weel.. når året er gået er jeg hverken blevet rigere eller fattigere af de
43,00 Kr. Men hvad gør jeg med mit regnskab?
(Bruger Summa)

Næste kvartal skynder jeg mig ud og købe et par kuglepenne, hvis jeg kan se
jeg er nær de 50 Kr.

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Petersen_Michael

Dato : 15-07-05 15:20

In news:42d3ea78$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Petersen_Michael <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> Typed:
> Hej NG.

Selv hej

> [...]
> Weel.. når året er gået er jeg hverken blevet rigere eller fattigere
> af de 43,00 Kr. Men hvad gør jeg med mit regnskab?

Kan jeg bare bogfører beløbet på en tabs konto, eller?