Dør knopper
Fra : Henning Jespersen

Dato : 08-07-05 10:22

Hej !

Jeg søger efter dørknopper a'la de runde amerikanske.

Jeg har en hund der åbner døre overalt og regner med at denne runde
dørknop kan afhjælpe problemet.

Hvor kan man få fat i sådan nogle der passer i danske døre ?

Er usikke rpå om engelske eller amerikanske passer i danske døre, da
deres standrad jo kører efter tommer :-/

Tak for hjælpen !

/Henning

Fra : Max

Dato : 08-07-05 10:30

Hej Henning

> Jeg har en hund der åbner døre overalt og regner med at denne runde
> dørknop kan afhjælpe problemet.

Fjern problemet, altså opdrag din hund ordentlig, de runde knopper gør
bare at døren bliver ridset af hundens kløer.

> Hvor kan man få fat i sådan nogle der passer i danske døre ?

Du kan gå ind på http://www.beslaco.dk og vælge varekatalog
søg på 4018-7004 der er en type knopdørgreb, du kan også
søge på ordet knopdørgreb og se flere modeller.

Mvh Max

Fra : jones_net

Dato : 08-07-05 10:34

"Henning Jespersen (slet JVHEJ)" <hrj@JVHEJlite.dk> wrote in message
> [...]
> dørknop kan afhjælpe problemet.
>
> Hvor kan man få fat i sådan nogle der passer i danske døre ?

Jeg har for nyligt kigget efter alm. dørhåndtag, og i den forbindelse så jeg
en del af disse knopper.
Jeg var i Silvan, Råd og Dåd, Bauhaus og lign.

/J