[OT] Nordisk Film søger deltagere til nyt ~
Fra : Marianne Holm

Dato : 07-07-05 12:26

Er du verdensmester i at rode dit køkken til? Får du ikke altid lige
ryddet op efter du har lavet mad?

Vil du gerne vide noget om, hvilken betydning din måde at ordne dit
køkken på har for hygiejnen?

Og kunne du tænke dig at få gjort rent og få nogle gode tips til,
hvordan du kan holde dit køkken i lidt bedre stand?

Så er det dig vi søger til et nyt TV-Program på TV3. En ekspert fra
Steins vil fortælle dig, hvor der er flest baktusser, og en
rengøringssvend vil vise dig, hvad du kan gøre for at få dit køkken
renere på kortest tid.

Optagelserne vil tage et par dage og programmerne vil blive vist på
TV3 til efteråret.

Interesseret?

Så kontakt Marianne K Holm eller Henrik Bergquist
Tlf: 36 18 85 64
Email Marianne.Holm@Nordiskfilm.com

Ellers undskyld ulejligheden!

Fra : Grunt

Dato : 07-07-05 12:48

On 07 Jul 2005 11:26:05 GMT, Marianne Holm <marianne.holm@nordiskfilm.com>
wrote:
in dk.spil.computer

>Så kontakt Marianne K Holm eller Henrik Bergquist
>Tlf: 36 18 85 64
>Email Marianne.Holm@Nordiskfilm.com
>
>Ellers undskyld ulejligheden!
Sikke noget pis at fyre af med et OT.
Ring dem ned med henvisning til opslagsgrupperne.

Fra : Devast8or

Dato : 07-07-05 13:01

Grunt wrote:
> On 07 Jul 2005 11:26:05 GMT, Marianne Holm
> <marianne.holm@nordiskfilm.com> wrote:
> in dk.spil.computer

> Sikke noget pis at fyre af med et OT.
> Ring dem ned med henvisning til opslagsgrupperne.

Hun har jo været så flink at give os en e-mailadresse som vi kan melde til
en masse mærkelige nyhedsbreve (både med og uden pr0n) :D

Devast8or

Fra : Eg Egemarke

Dato : 07-07-05 19:53

Jeg har sendt hende denne mail !

Kære Marianne Holm.

Tak for tilbudet omkring jeres køkken regørings service, men jeg må takke
nej på dette tilbud, da mit samlede køkkengrej består af en
kone,mikrobølgeovn og
en vandhane. Begge dele er stærkt tilsmudsede - det behøver jeg ikke en
ekspert til at fortælle mig. Og heldigvis vasker konen sig med jævne
mellemrum.

Desuden ville jeg være ekstremt ked af, at blive fremstillet for
offentligheden som endnu en lallende idiot, der frivilligt deltager i den
slags programmer.

Et vederlag på mellem 15.000 og 75.000 kr + tabt arbejdsfortjeneste kunne
muligvis få mig til at ændre mening, såfremt alt der udsendes bliver
godkendt af mig selv.

Var det egentligt ikke på tide, I lavede en udsendelse om, hvor åndssvagt,
klodset og tankeløst nogle personer opfører sig på internettet? Eller for
den sags skyld i forhold til IT i det hele taget. Det kan da ikke passe, at
ALLE livsstilsprogrammer skal handle om boligen?

MVH
Eg Egemarke

Ps: Du burde læse dette link inden du poster løs på usenet !
Den slags kaldes SPAM

http://usenet.dk/netikette/gruppe.html

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : peet_dk

Dato : 10-07-05 11:19

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

-klip-

> Var det egentligt ikke på tide, I lavede en udsendelse om, hvor åndssvagt,
> klodset og tankeløst nogle personer opfører sig på internettet?

-klip-

*lol*

Fra : Grunt

Dato : 10-07-05 12:25

On Sun, 10 Jul 2005 12:18:57 +0200, "peet_dk" <peetdk@rrk.kollegienet.dk> wrote:
in dk.spil.computer
>"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>-klip-

>-klip-
>
>*lol*

Lyder da som een der vil tilmelde sig.

Fra : Jakob

Dato : 07-07-05 21:08

In article <42cd185c$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
invalid@invalid.invalid says...

> Hun har jo været så flink at give os en e-mailadresse som vi kan melde til
> en masse mærkelige nyhedsbreve (både med og uden pr0n) :D

Det synes jeg da er en fantastisk ide, gå da endelig igang.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 07-07-05 21:10

In article <11207357680.10081230033088@dtext.news.tele.dk>,
marianne.holm@nordiskfilm.com says...

> Ellers undskyld ulejligheden!

Det var da en ufattelig amatøragtig fremgangsmåde. Det er simpelthen
piss........ når folk skider på reglerne blot for at fremme egne formål,
og helt specielt når der er rendyrket kommercielt.

--
Venlig hilsen

Jakob