bookmarks forsvundet i firefox v. 1.0.4
Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-07-05 09:38

jeg tænder min pc her til morgen og mine bookmarks er væk?!
til gengæld er der nu en masse mozilla og firefox bookmarks som jeg har
slettet for længst.
opdaterer firefox den slags uden at give besked?
ydermere er alle mine gemte passwords osv. osse slettet?
umiddelbart virker alt andet og det lader ikke til at jeg har virus eller
noget....
hvad kan årsagen være?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Henrik Gemal

Dato : 07-07-05 09:59

http://home.att.net/~cherokee67/fflostbkmk.html

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:
http://gemal.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-07-05 11:22

> http://home.att.net/~cherokee67/fflostbkmk.html

jeg har ændret i det så uanset hvad jeg skriver kommer det gamle ikke..

der er 2 mapper i Profiles med hver deres indhold - der er ikek det samme i
og de hedder ikek det samme - hvorfor er der 2? - jeg er den eneste bruger
af pc'en?

kan jeg slette profiler og hvordan (jeg har søgt lidt på dit link, men synes
ikek rigtigt jeg fandt ud af det).

jeg ville gerne slette alt "unyttigt" og få en ny "ren" profil.

tak for hurtigt svar!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-07-05 10:16

> [...]
> ydermere er alle mine gemte passwords osv. osse slettet?
> umiddelbart virker alt andet og det lader ikke til at jeg har virus eller

nu har jeg fundet ud af følgende:

jeg har kun 3 genveje gemt i internet explorer og på forunderig vis er de nu
havnet i firefox sammen med alle de mozilla/firefox genveje og en masse
søgegenveje - resten er væk - kan man ved et uheld importere genveje fra IE
og slette alt andet?... og oven i det få installeret alle de søge/mozilla
genvje?

min kæreste har siddet ved pcen og aner ikke hvad der er sket.... det ser
sån lidt virus agtigt ud, men er det umiddelbart ikke, så et eller andet har
hun garanteret trykket på...